Toon posts:

Runtime error?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag allemaal.

Ik hoop dat ik mijn vraag op de juiste plaats stel maar ik zit met een probleem!
Afbeeldingslocatie: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/runtime_error.jpg

Ik weet niet hoe dit te verhelpen daar ik absoluut geen verstand heb van computers behalve de "gewone" huis/tuin en keukenzaken zal ik maar zeggen, dat laat ik liever over aan de experts.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen want een aantal zaken werken niet meer en ik ben op dit moment behoorlijk wanhopig.

Vriendelijk bedankt.

Verwijderd

Heb je dat tijdens het internetten? Want dan doe je dit: Extra -> Internet opties -> Geavanceerd -> Foutopsporing in scripts................. aanvinken (zijn er 2). Dan Toepassen en OK.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 13:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een programma gedownload en later weer verwijderd.

Volgens mij heeft dat deinstalleren het e.e.a. meegenomen.
Als ik nu een spel wil spelen of een andere toepassing wil starten dan gebeurt er niks!

P.S. die twee zijn aangevinkt, dus dat is het probleem niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 13:17 ]

Verwijderd

dan ligt het waarschijnlijk aan die programma. heb je problemen met andere applicaties?

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Wat voor programma was dit dat je gedownload hebt en later weer verwijderd? Wellicht als het een onschadelijk programma is, deze weer even proberen te installeren om zeker te weten dat het daar aan licht.

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
Het was de desktop site van 50 cent, heb al geprobeerd om het opnieuw te installeren maar niets werkt!

Tevens speel ik Battlefield 2 online maar die applicatie werkt ook niet meer, de bovenstaande melding krijg ik dus iedere keer als ik windows opstart!

Ook heb ik regelmatig dat BF 2 vastloopt en als ik dan de computer uit zet, omdat er niets anders meer mee te beginnen is dan is mijn hele internet (modem etc.) weg.

Verwijderd

kijk bij je msconfig met welke DB ie die query uit wil voeren?

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al vermelde ben ik geen expert dus ik weet niet goed waar ik dat moet vinden.

Ik ken het commando msconfig, maar waar kan ik dat vinden betreffende die DB (data base)?

• Mirre
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-03 16:14
Systeemherstel al geprobeerd, Owl?

Als de server down is, dan volijken we 'm weer op !!

Verwijderd

Topicstarter
Diverse malen, ook gekeken in het opstart.ini of zoiets onder msconfig maar krijg het niet uitgevinkt onder opstarten in de normale modus!

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost, vraag me niet hoe maar het werkt!

Bedankt allemaal voor de input!
Pagina: 1