Ik draai nu al een tijd een watercooling-setup in mijn systeem. Ik heb de vloeistof nu 1 keer ververst. In het begin had ik een soort coolant (zat bij de set) + demi water. Na een half jaar was dit water zeer troebel (allemaal kleine witte zwevende deeltjes), dus die vloeistof heb ik vervangen. Nu kan ik hier in de buurt totaal niks krijgen in de vorm van coolant of iets dergelijks, dus had ik na lang zoeken besloten om er 25% koelvloeistof 75% demi water in te mikken.
Dit ging in het begin zeer goed maar nu (ong 4/5 maanden later) zie ik weer witte deeltjes en draadjes ronddwarrelen door het water. Na zoekwerk op GOT kwam ik erachter dat dit kalk kon zijn (maar ik gebruik demi water ?!?!) of een algensoort. Hoe kom ik hiervanaf en wat voor vloeistof (met huis tuin en keuken middelen) kan ik gebruiken?
Alle onderdelen zijn van koper, dus er is geen sprake van corrosie.
Dit ging in het begin zeer goed maar nu (ong 4/5 maanden later) zie ik weer witte deeltjes en draadjes ronddwarrelen door het water. Na zoekwerk op GOT kwam ik erachter dat dit kalk kon zijn (maar ik gebruik demi water ?!?!) of een algensoort. Hoe kom ik hiervanaf en wat voor vloeistof (met huis tuin en keuken middelen) kan ik gebruiken?
Alle onderdelen zijn van koper, dus er is geen sprake van corrosie.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 108853 op 19-07-2005 12:55 ]