Toon posts:

Java JAI

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb een proggie gemaakt dat automatisch afbeeldingen voor me verkleint, maar dat is gemaakt in standaard awt e.d., en de beeldkwaliteit is nogal slecht .. ik heb overal over JAI gelezen, maar nergens kan ik een tutorial vinden met code die ik kan compilen :? (altijd wel een of andere klasse die weer eens niet gevonden wordt..).
Kan iemand mij helpen?

Greetz, Tomas

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Er staat er gewoon een op de site van Sun.

• Norjee
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jai is ook niet altijd even geweldig qua resultaat.

Voor simpele bewerkingen als rescalen geeft ImageMagick een veel beter resultaat. En hier is zelfs een java interface voor: http://www.yeo.id.au/jmagick/. Het werkt ook makkelijker dan Jai, wel is installeren wat lastiger.

Verwijderd

Topicstarter
Ja weet ik, maar die werkt dus niet bij mij :S
zowel de code als ik hem zelf wil compilen als de gecompileerde in de browser..:S

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hoi tomasschulkes en welkom op GoT :)

"Hij werkt niet" is een erg lekker duidelijke melding ;) . Daar kunnen we je zo echt niet mee helpen.

Anyway, bekijk de online training eens, ga er mee spelen en ga zelf wat debuggen om het aan de gang te krijgen. Mocht het dan echt niet lukken open dan een nieuw topic waarin je precies aangeeft wat je nu hebt geprobeerd, wat daar niet mee lukte (inclusief de foutmeldingen) en de relevante (dus niet alle!) code die je hebt gebruikt.

We verwachten hier dat je eerst zelf actief aan de slag gaat en dat ook laat zien in je startpost. Lees voordat je de volgende keer een topicstart even P&W FAQ - De "quickstart" door zodat je kan zien welke informatie we graag zouden willen zien.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.