Toon posts:

[World of Warcraft] tijdelijke cd-key blijven gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier om de Europese versie. Ik heb laatst van een kennis een 10-daagse cd-key gekregen. Wat gebeurt er nou precies wanneer die 10 dagen voorbij zijn?

Ik heb namelijk begrepen dat die "tijdelijke" cd-key kan worden omgezet in een blijvende.

Gaat dit automatisch als je je account niet opzegt binnen tien dagen?

Als het hier bovenstaande klopt, dan lijkt het er op dat je zelf het spel niet hoeft aan te schaffen.

Ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen.

Verwijderd

Je doet je nickname wel eer aan zeg :{

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 19-07-2005 20:36 ]

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-11 14:30
Na die 10 dagen wordt het account gelocked en/of gedisabled, en zal je het spel moeten aanschaffen om te kunnen spelen.
De 10 day trail is als teaser bedoeld, hij is er dus alleen om je lekker te maken, en is bij mijn weten ook niet om te zetten in een 'echt' account door bijvoorbeeld timecards te kopen, je zal dus de boxed versie moeten aanschaffen.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom moest ik dan tijdens het aanmaken van een account mijn creditcardnummer invullen, terwijl mijn account toch gelocked wordt na 10 dagen en er dus geen sprake van een betaling is?

Natuurlijk is dit geen warez request!
Ik heb wel een beetje een idee wat de forumregels zijn.

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Je moet na de 10 dagen het spel aanschaffen, je account blijft echter wel bewaard! Via je oude login kun je op de site je character "opwaarderen" met het gekochte spel. Hierdoor ben je je 10 dagen spelen niet kwijt in het spel

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

precies, ik heb met de guest key gespeeld , maar gelijk mijn echte gamekey bij account nfo erin gezet. Vervolgens een gamecard ingegeven en nu staat er netjes
10 dagen Waarvan 5 gebruikt
30 Dagen Pending
60 Dagen Pending
Pagina: 1