Mail van Groupwise naar Outlook

Pagina: 1
Acties:

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 23:36
Goededag,

Medewerkers hier willen van een extern bedrijf +/- 1000 mails ontvangen vanuit een Groupwise client (nog nooit groupwise gezien) naar onze outlook 2000 client. Ze hadden deze als attachments in 1 mail gezet, maar dit is geblokkeerd door onze virusscanner (teveel attachments) Nou las ik dat ergens opt forum dat het vanuit groupwise ook mogelijk zou moeten zijn om mails door te sturen (individueel?) naar een ander adres, klopt dit? en hoe gaat dat dan? Het externe bedrijf heeft zeer laag kennisniveau, en ik kan ze ook niet instrueren omdat ik het prog niet ken.

Een export van de mails, die op cd gebrand kan worden en hier geimporteerd behoord ook tot de opties, als dit mogelijk is.

Kan iemand me helpen?

• MrJT
Niemand die groupwise kent?

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:34

McMiGHtY

- burp -

Rechtermuisknop op je mailtje, doorsturen aanklikken, email adres invullen klaar.
Zo moeilijk is Groupwise niet. Het is een gewone mail client die niet veel anders als bijvoorbeeld Outlook in elkaar zit.

• MrJT
Maar dat lijkt me voor 1000+ mails dus niet echt een oplossing.

Verwijderd

je zou ze het naar pst kunnen laten exporteren:
http://support.novell.com...archtid.cgi?/10085448.htm

• MrJT
Ahaaa, daar heb ik wat aan! Dat ga ik ze aanraden te doen, ik stuur ze die link, die geven ze maar aan hun local IT ofzow. Dan kunnen ze die pst op cd branden.
Mijn dank is groot!

[ Voor 7% gewijzigd door MrJT op 26-07-2005 17:18 ]

Pagina: 1