Sinds een tijdje heb ik het probleem dat er in Windows met enige regelmaat Artifacts opduiken en dat vaak daarna het scherm op standby klapt, en VPU recover zijn werk moet doen.
Ik dacht: simpel, verkeerde drivers gepakt o.i.d.
Aangezien ik toch mijn Pc opnieuw wilde installeren, heb ik Windiws XP prof er opnieuw opgezet, SP2 en toen de drivers)
Tot mijn grote verbazing was het probleem niet weg (laatste Omega drivers)
Dus ik een uninstall gedaan, en een driver-cleaner.
Catalyst van een paar stapjes terug. > zelfde probleem > de "sluiten"en "minimaliseren" knopjes beginnen het eerst te vervormen tot ie recovered.
Het vreemde is, dat dit optreed binnen 2 minuten na het rebooten, en na de recover lijkt alles ok !! (ik kan alleen geen spel testen nog)
Ik dus herstelpunt teriggezet van net na SP2 install, en de drivers die ik er vanuit de winkel bijkreeg opgezet (weet zeker dat dat moet werken, traag, maar wel ok), helaas zelfde probleem.
Toen de ATI-Tray geprobeerd, en het vreemde is, als ik mijn kaart helemaal op zijn laagst klok:
core: 402
Mem: 294
Dan lijkt het probleem niet of veel later op te treden
Standaard clocks is:
Core: 503
Mem: 368
Ik begin te vermoeden dat er iets met mijn kaart is, maar toch blijf ik het raar vinden.
Iemand nog ideën?
Specs:
MSI Neo 2 915P
P4 3,0 Ghz
Corsair 512 DDR 2 (533 Mhz)
MSI Radeon X600XT PCI-Ex
2X MAxtor in Raid
Diverse drivers geprobeerd, van de orginele ATI, de MSI en de Omega's
Ook chipset heb ik verschillende Intel INF geprobeerd.
Alvast bedankt.
Ik dacht: simpel, verkeerde drivers gepakt o.i.d.
Aangezien ik toch mijn Pc opnieuw wilde installeren, heb ik Windiws XP prof er opnieuw opgezet, SP2 en toen de drivers)
Tot mijn grote verbazing was het probleem niet weg (laatste Omega drivers)
Dus ik een uninstall gedaan, en een driver-cleaner.
Catalyst van een paar stapjes terug. > zelfde probleem > de "sluiten"en "minimaliseren" knopjes beginnen het eerst te vervormen tot ie recovered.
Het vreemde is, dat dit optreed binnen 2 minuten na het rebooten, en na de recover lijkt alles ok !! (ik kan alleen geen spel testen nog)
Ik dus herstelpunt teriggezet van net na SP2 install, en de drivers die ik er vanuit de winkel bijkreeg opgezet (weet zeker dat dat moet werken, traag, maar wel ok), helaas zelfde probleem.
Toen de ATI-Tray geprobeerd, en het vreemde is, als ik mijn kaart helemaal op zijn laagst klok:
core: 402
Mem: 294
Dan lijkt het probleem niet of veel later op te treden
Standaard clocks is:
Core: 503
Mem: 368
Ik begin te vermoeden dat er iets met mijn kaart is, maar toch blijf ik het raar vinden.
Iemand nog ideën?
Specs:
MSI Neo 2 915P
P4 3,0 Ghz
Corsair 512 DDR 2 (533 Mhz)
MSI Radeon X600XT PCI-Ex
2X MAxtor in Raid
Diverse drivers geprobeerd, van de orginele ATI, de MSI en de Omega's
Ook chipset heb ik verschillende Intel INF geprobeerd.
Alvast bedankt.