Toon posts:

Poort 80 niet, de rest wel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een heel wazig probleem, een kennis van mij kan z'n website niet bereiken die bij mij staat gehost. Wel kan hij ftp'en en pingen dus de DNS staat goed.

Het gekke is dat deze website wel vanaf andere locaties bereikbaar is zonder problemen, dat zou duiden op een lokaal probleem maar helaas alle computers in z'n huis kunnen die website niet bereiken.

Hij heeft een demon aansluiting dus ik heb demon gebeld, bij de service medewerker was de website ook gewoon bereikbaar en hij kon niks vreemds zien aan de aansluiting.

Nou dus de vraag, waar kan het in hemelsnaam aan liggen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoe zijn de PC's gekoppeld aan 't internet? Controleer dat punt eens (zal een router / modem) zijn?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Hoover
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09-2025
En wat als je het Ipadres van de site opgeeft?

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-12-2025

NBK

Weercam-Avatar

Hang een werkde PC direct op het modem en probeer het dan nog eens. Als ie het dan wel doet zit het in de router.

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

lijkt op:
Mogelijke oorzaken voor 'Connection Refused'?

daar stan alle trouble shoot methoden ook nog eens, maar geen oplossing voor dit geval.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.