Ik heb sinds gister een 'nieuwe' PC, te weten 'n P!!! 500MHz, 128MB RAM, Onboard Video ( nog wel ).
Omdat ik het systeem gekregen had van iemand die het wegdeed heb ik voor de zekerheid maar even met 'n linux live 3d de PC getest ( Ubuntu 5.04 ) en alles werkte naar behoren.
Vanmorgen begonnen met het installeren van Windows XP Prof, de installatie verloopt vlekkeloos, maar nadat hij klaar was en opnieuw startte volgde er na het bekende bootscherm een reboot, daarna weer, en weer.
Toen heb ik de PC uitgeschakeld, en opnieuw opgestart, en weer ...
Ik heb geen idee meer wat er aan de hand is, hele vreemde situatie.
Ook heb ik weer de live CD geprobeerd en die loopt nog altijd vlekkeloos ...
Edit // Door de afwezigheid van het probleem lijkt het bij Windows te liggen, vandaar de plaatsing hier. Hoewel het wel vreemd is dat de setup geen fouten gaf
Edit2 // Opstarten in Veilige modus wil wel, totaal geen probleem.
Ik probeer nu SP2 erop te gooien opdat het probleem hopelijk weggaat.
Omdat ik het systeem gekregen had van iemand die het wegdeed heb ik voor de zekerheid maar even met 'n linux live 3d de PC getest ( Ubuntu 5.04 ) en alles werkte naar behoren.
Vanmorgen begonnen met het installeren van Windows XP Prof, de installatie verloopt vlekkeloos, maar nadat hij klaar was en opnieuw startte volgde er na het bekende bootscherm een reboot, daarna weer, en weer.
Toen heb ik de PC uitgeschakeld, en opnieuw opgestart, en weer ...
Ik heb geen idee meer wat er aan de hand is, hele vreemde situatie.
Ook heb ik weer de live CD geprobeerd en die loopt nog altijd vlekkeloos ...
Edit // Door de afwezigheid van het probleem lijkt het bij Windows te liggen, vandaar de plaatsing hier. Hoewel het wel vreemd is dat de setup geen fouten gaf
Edit2 // Opstarten in Veilige modus wil wel, totaal geen probleem.
Ik probeer nu SP2 erop te gooien opdat het probleem hopelijk weggaat.
[ Voor 22% gewijzigd door SH4D3H op 19-07-2005 10:56 ]