[asp]Ondersteuning word in IIS

Pagina: 1
Acties:

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:05

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
Ik kon er weinig over vinden op google enzo, maar hier toch mijn probleem.
Graag wil ik weten of het perse nodig is word te instaleren om word documenten te generen vanuit een ASP pagina, is dit mischien ook mogelijk door aleen een paar dll bestanden op de webserver te zetten. Dit scheelt weer een hoop troep op de webserver. Alvast bedankt

Het oneindige X 0

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-05 22:29

Gerco

Professional Newbie

Ik denk dat je er alleen maar meer troep van krijgt als je met die dlls aan de gang gaat. Upgraden en verwijderen kan niet netjes en je bent in manuren al 10x meer kwijt aan uitvogelen welke dlls je nodig hebt dan je ooit kwijt zou zijn aan installeren en upgraden met de installer.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Hier zijn componenten voor te vinden. Google is your friend.

My personal website

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 11:24
Als heeeeeel simpele optie kun je ook het mime-type van een asp-pagina op "application-word" (ongeveer dat) zetten, en dan wordt de pagina op de client-kant geopend door Word en geinterpreteerd.

Anders kom je uit op zaken als WordWriter van SoftArtisans of eenzelfde van Aspose.

• Wokker

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
cannibal74 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:35:
Als heeeeeel simpele optie kun je ook het mime-type van een asp-pagina op "application-word" (ongeveer dat) zetten, en dan wordt de pagina op de client-kant geopend door Word en geinterpreteerd.

Anders kom je uit op zaken als WordWriter van SoftArtisans of eenzelfde van Aspose.
bedankt dan moet ik het maar op de bovenste manier oplossen. Dan kan ik hellaas het autmatisch mailen van het document van mijn lijstje schrapen :(

Het oneindige X 0

• bakkerl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 21:45

bakkerl

Let there be light.

Daar is de OWC voor (Offcie Web Componenten).
Die staan al standaard op de office CD. Deze heb je nodig voor op een webserver zonder dat je heel office hoeft te installeren.

• Wokker

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
maar waarom heb je dan ook van die losse applicatie's er voor als het gewoon op de office cd staat? of begrijp ik het nu verkeerd ?

Het oneindige X 0

• bakkerl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 21:45

bakkerl

Let there be light.

Omdat het vanaf office11 (Office 2003) erop staat? Of het al met Office10 erbij zat weet ik niet.

Vroeger had je dus wel van die losse applicaties nodig, of een install van de office onderdeel.

[ Voor 35% gewijzigd door bakkerl op 19-07-2005 17:39 ]

Pagina: 1