Ik heb met een aantal programmaatjes bekeken of de dc-clienten wel alleen de niet gebruikte CPU time gebruiken. Alles is getest op deze computer.
De volgende projecten heb ik getest:

De resultaten in een tabel

Maar omdat grafiekjes veel boeiender zijn, heb ik die gemaakt:

De benchmark resultaten van Winrar zijn een verhaal apart.De clients die een ontzettend hoog verschil hebben lopen dus blijkbaar niet onder de priorteit van winrar.

Gezien de erg kleine resultaatverliezen maakt het niet uit welke client je draait... als je maar DPC helpt! Als iemand je niet gelooft dat de client praktisch geen snelheidsverlies oplevert, kan je hem altijd doorsturen naar dit topic.
De volgende projecten heb ik getest:

De resultaten in een tabel

Maar omdat grafiekjes veel boeiender zijn, heb ik die gemaakt:

De benchmark resultaten van Winrar zijn een verhaal apart.De clients die een ontzettend hoog verschil hebben lopen dus blijkbaar niet onder de priorteit van winrar.

Gezien de erg kleine resultaatverliezen maakt het niet uit welke client je draait... als je maar DPC helpt! Als iemand je niet gelooft dat de client praktisch geen snelheidsverlies oplevert, kan je hem altijd doorsturen naar dit topic.
[ Voor 4% gewijzigd door Gromba op 19-07-2005 03:47 . Reden: stonden geen computerspecs ]