is er niet een "echte windows" proxy beschikbaar hiervoor?? als ik die proxyper in een dosbox laat draaien, gaat m'n rc5 performance achteruit
als je Proxyper -install doet draait-ie invisble als service
Virussen? Scan ze hier!
-install maakt voor de performance toch niks uit?
da's waar, maar je hebt iig geen last meer van dat irritante windows (al dan niet minimized)Op zaterdag 13 januari 2001 18:45 schreef Sequence het volgende:
-install maakt voor de performance toch niks uit?
Virussen? Scan ze hier!
hmmz,
ik wacht wel paar maandjes, totdat ik een fatsoenlijke linux bak heb draaien,
ik wacht wel paar maandjes, totdat ik een fatsoenlijke linux bak heb draaien,
Bij mij (duron 800 met win2k) draait ie al een week ongeveer, heeft nog 0,0 aan processortijd verbruikt...
Heb hem als service draaien
window begon me te irriteren
Heb hem als service draaien
zoek eens wat mensen die bij je willen flushenOp zaterdag 13 januari 2001 19:04 schreef Sorcerer@ het volgende:
Bij mij (duron 800 met win2k) draait ie al een week ongeveer, heeft nog 0,0 aan processortijd verbruikt...
[..]
Wacht ff als je dus perproxy -instal doet dan draait ie em hidden ???
of heb ik nu weer helemaal verkeerd?
zou wel beter zijn als die hidden kan (ivm school assimilatie
zou wel beter zijn als die hidden kan (ivm school assimilatie
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Inderdaad, maar dan wel met dubbel 'l', dus proxyper -installWacht ff als je dus perproxy -instal doet dan draait ie em hidden ???
Virussen? Scan ze hier!
Sequence
dat komt heus wel...
Is voor mijn subteam en verschillende mensen gaan er gebruik van maken...
Is voor mijn subteam en verschillende mensen gaan er gebruik van maken...
Verwijderd
Hmm allemaal fijn en aardig en gezellig en leuk ensow.. maar dat -install geldt toch alleen voor NT???
Dat d8 ik tenminste...
Dat d8 ik tenminste...
heb proggie tray minimizer draaien laat perproxy gewoon als icoontje zien dus geen irri ding meer onderin scherm
proxy maakt niks uit koetje blijft goed doorlopen zonder probs
Verwijderd
I knowOp zaterdag 13 januari 2001 22:39 schreef radial2000 het volgende:
heb proggie tray minimizer draaien laat perproxy gewoon als icoontje zien dus geen irri ding meer onderin scherm![]()
Maar ook op die manier vertrouw ik het niet om de proxy de hele te draaien op school op een pc waar iedereen op kan...
Niet denken maar doen zeg ik dan maar...Op zaterdag 13 januari 2001 20:46 schreef DaMaster het volgende:
Hmm allemaal fijn en aardig en gezellig en leuk ensow.. maar dat -install geldt toch alleen voor NT???
Dat d8 ik tenminste...
en dan blijkt dat dat gewoon net zo goed onder win98 werkt.
wel te zien (en te killen) met ctrl-alt-del.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
Hmm volgens mij had ik dat ook geprobeerd maar lukte dat écht niet hoor..Op zondag 14 januari 2001 00:58 schreef NightBird het volgende:
[..]
Niet denken maar doen zeg ik dan maar...
en dan blijkt dat dat gewoon net zo goed onder win98 werkt.
wel te zien (en te killen) met ctrl-alt-del.
Óf het was zo dat ik het niet voor elkaar kreeg om pproxy dmv RunServices op te laten starten.. óf ik was bang dat sysop er lucht van kreeg.. 1 van beide.. kzal es vragen of de andere leden het nog weten..
Ow.. dan had ik hem zeker in me registry gezet met proxyper.exe -hide
Dat zal het wel geweest zijn inderdaad.
Dat zal het wel geweest zijn inderdaad.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Dat moet het zijn... (zie in qoute)Op zondag 14 januari 2001 01:15 schreef DaMaster het volgende:
[C:\Program Files\Utils\dnetc-win32-x86\Proxyper]proxyper.exe -install
The distributed.net personal proxy could not be installed as a service.
Sounds like it doesn't work...
Win 98SE
BTW als je op school iets doet kan je het beter zo doen ja. Ik heb nu 2legale puters "gekregen" van de sysop, waar ik Dnet op mag doen. Daar dus een pproxy opzetten. Pas wel op of de sysop er steeds images overheen flikkert, dan moet je dat ff anpassen met Norton Ghost en de client in de image zetten, anders dan is ie elke week weer weg
Pagina: 1