Toon posts:

Tft scherm voor in de auto hoe aantesluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tft scherm van lenco met alleen een tulp ingang inplaats van een vga maar nu mijn vraag hoe je die het beste aankunt sluiten. Met of zonder een convertor van tulp naar vga.

Heb hem nu aangesloten via tulp maar nu heb ik heel slecht beeld (resolutie staat op het kleinst) maar het beeld is nog steeds te groot en je kunt de tekst niet eens lezen

al vast badankt voor de hulp

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk maakt het niet uit als je zo'n convertor gebruikt, aangezien de TV-out van je videokaart eigenlijk al zo'n convertor is....

Heeft dat schermpje geen andere manieren om aan te sluiten?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik denk dat het een TFT voor DVD-weergave is, die je alleen met composiet aan kunt sluiten. Ik weet niet wat voor videoikaart je hebt, maar zat je TV-out eens aan met een resolutie van 800x600 of 640x480 en probeer het dan nog eens. Want ik denk niet dat je dat ding op ook maar een manier via VGA aan kunt sluiten.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-02 19:40

Rum

Als je via de TV-out van je grafische kaart een dergelijk klein schermpje aanstuurt zul je het nooit leesbaar krijgen denk ik... Voor een goede weergave zul je toch echt een VGA-scherm moeten hebben!

• La_Pazz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 16:33
Ideaal schermpje voor een media center zoals Windows MCE of Meedio lijkt me. ;)

Verwijderd

Topicstarter
IK heb nu momenteel een Club readon 7000 inziten maar kan het ook aan de vga kaart liggen. Op mijn tv heb ik wel volledig beeld maar heel slecht je kunt niks leze OF dat moet ook aan de tv liggen

Maar het probleem is niet te verhelpen resolutie staat al op zij laagst maar nog te groot beeld voor het scherm en het probleem is heb het schermpje net gekocht en vind het te jammer om weg te doen

groeten nobody19

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 21:25

Caveman

whahoehaha

Dat schermpje is bedoeld voor tv/vcr/dvd....(het is gewoon een VIDEO monitor, geen pc monitor) Je pc krijg je er nooit goed op. Maar ik ga goed opletten nu bij vraag en aanbod, want ik zoek nog een videomonitortje... ;)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Pagina: 1