Een 2.5 nummering, want ik heb weer eens dezelfde route genomen als mijn vorige showcase en geprobeerd wat foto’s te verbeteren. Plus een paar nieuwe gemaakt.
1) Deze had ik beloofd nog eens over te doen, nu met een water ruimer kader dan de vorige keer. Tevens wat terughoudender met de kleuren geweest.

2) Wat graan waar de zon door speelt

3) Ik heb mijn brandnetelprojectje wat geprobeerd te verbeteren. De vorige foto van dit type had een compleet uitgebeten zon, deze is wat minder gewaagd.

4) Brandnetel van onderop gezien

5) Brandnetel van bovenaf gezien

6) Natuurlijk kan van opzij ook niet ontbreken

7) Eigenlijk vind ik koeien niet zo boeiend, maar deze kudde stond wel prachtig op het weiland.

8 ) Een bosrandje. Ik had al eens zoiets, maar nu heb ik geen overbelichte delen meer in de foto.

9) Back-lit gras. Altijd leuk.

Commentaar is welkom.
1) Deze had ik beloofd nog eens over te doen, nu met een water ruimer kader dan de vorige keer. Tevens wat terughoudender met de kleuren geweest.
2) Wat graan waar de zon door speelt
3) Ik heb mijn brandnetelprojectje wat geprobeerd te verbeteren. De vorige foto van dit type had een compleet uitgebeten zon, deze is wat minder gewaagd.
4) Brandnetel van onderop gezien
5) Brandnetel van bovenaf gezien
6) Natuurlijk kan van opzij ook niet ontbreken
7) Eigenlijk vind ik koeien niet zo boeiend, maar deze kudde stond wel prachtig op het weiland.
8 ) Een bosrandje. Ik had al eens zoiets, maar nu heb ik geen overbelichte delen meer in de foto.
9) Back-lit gras. Altijd leuk.
Commentaar is welkom.