PC [MMORPG] Lineage II Deel 8

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 21.073 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:20
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:39:
Iemand intresse in een LVL 74 SPS, 45 BH, 42 PW? :P Ik heb er helemaal genoeg van achterlijk kut spel, teon btw
Haha, als je geld hebt mag je dat altijd doneren :> :P

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog wel wat geld, maar meeste is op aan die kut Sword of Miracles enchanten :P kep er al 5 of 6 verkracht en geen 1 hoger dan +4 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
focker! je gaat toch op franz beginnen over 2 weken! ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:52:
Heb nog wel wat geld, maar meeste is op aan die kut Sword of Miracles enchanten :P kep er al 5 of 6 verkracht en geen 1 hoger dan +4 :(
Haha daarom! Ik krijg echt geen geld binnen @ Teon.. M'n enigste bron van inkomsten is dan nog de desert coda seeden, die me wat coal geven... Geld is echt een major issue in Lineage :(
Hoe komen jullie aan je geld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReZ1987 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:01:
[...]

Haha daarom! Ik krijg echt geen geld binnen @ Teon.. M'n enigste bron van inkomsten is dan nog de desert coda seeden, die me wat coal geven... Geld is echt een major issue in Lineage :(
Hoe komen jullie aan je geld? :P
Heel veel raiden, hier verdien je veel cash mee. Vooral als je met wat man uit je clan gaat raiden en er drops vallen onder een van de 3 mensen. Zo hebben ik er al meer dan 1+M mee verdien @ lvl 27. Als je nog een clan zoekt moet je maar is irencus of hauton ingame pm'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:04:
[...]

Heel veel raiden, hier verdien je veel cash mee. Vooral als je met wat man uit je clan gaat raiden en er drops vallen onder een van de 3 mensen. Zo hebben ik er al meer dan 1+M mee verdien @ lvl 27. Als je nog een clan zoekt moet je maar is irencus of hauton ingame pm'en.
Oke bedankt! Een van jullie ga ik vanavond zeker pm-en :), van een vriend van mij had ik wel gehoord dat een Raid je wel flink wat exp bezorgt, maar veel items had ik niet gedacht ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:55:
focker! je gaat toch op franz beginnen over 2 weken! ^_^
Ja mazzzzzeeeeeel! Ik ga mijn studie niet opgeven voor zo,n stom kut spelletje :P . Iedereen gaat toch botten en ik heb simpel weg geen tijd, mischien over 10 maanden maar reken er niet op. L3 ben ik wel weer van de partij kaas!

En wat geld betreft. Geloof me dat is echt geen probleem. Je moet alleen door hebben hoe je dr aan komt. Ik ben laatst toen ik wat krap zat in 2 weken van 9mil naar 45 gegaan. Gewoon shopje overnight. Enchant Weapon A voor 9m inkopen en volgende dag voor 12 verkopen. En dit geld voor heel veel meer spullen. Ook craften kun je flink op verdienen. Als je goed je best doet kun je in 1.5 maand zo van 10m naar 200+ . Gewoon cheap kopen duur verkopen, paar craftjes en huppa. Heb nooit full drop gehad die meer als 2m waard was. Nooit ge-ebayed. Nooit geluk met missprices ofso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Nou, anders laat je okeik je lvle, log je in om te pvpe wanneer je kan. Doe ik nu ook alleen maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha die gast moet al 3 accounts besturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
Eén keer goed instellen in walker en je hoeft niet meer te doen dan in te loggen en instellingen laden 8)7

Zelf heb ik al meer dan 2 weken niet ingelogd, en eerlijk gezegd ook totaal geen motivatie voor om dat ooit nog eens te doen. Franz kan me ook niet echt bekoren, de eerste maanden van een nieuwe server zijn wel het leukst, maar van vooraf aan beginnen vind ik weer niks. Dus ik denk maar dat ik m'n accounts ga verkopen, dan hou ik er tenminste nog wat aan over :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Vuile botters....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Wel grappig hoe dit topic een nieuw leven in is geblazen.

Wie gaan er nauw eigenlijk op franz (Ferdinand) beginnen?
Zou wel aardig zijn om een overzicht te hebben met Tweakers op elke server (andere mmorpg topics hebben dit ook)

Startpost is ook zo dood als wat I lol'd, mischien kan daar ook wat aan gedaan worden ;)
Die links van shops die gametimecards verkopen zijn ook erg oud.
Voor gametimecards kun je oa terecht bij:

http://www.gameorder.nl/
http://www.game247.nl
http://www.nl.bol.com

Misschien dat iemand nog meer links heeft van shops waar gametimecards verkocht worden of andere nuttige info.

edit:
Niet eens 3rd classes in de startpost =.=

[ Voor 51% gewijzigd door 2020Media op 27-08-2006 12:05 ]

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik zit te denken om ook dit spel te gaan spelen, Ik speelde eerst Knight online alleen daar is zo verschrikkenlijk veel lag, daar ben ik echt op uitgekeken.

Is hier ook veel lag? en moet je perse betalen? want ik hoorde een klasgenootje iets zeggen over dat hij een eigen server had, ik neem aan dat het daar dan geen geld kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Lag valt wel mee en er zijn private servers waarvoor je niet hoeft te betalen, maar meestal zijn die vrij nep (hoge rates, alle spullen in de shop kunnen kopen, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
koekoek2003nl schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:54:
Ik zit te denken om ook dit spel te gaan spelen, Ik speelde eerst Knight online alleen daar is zo verschrikkenlijk veel lag, daar ben ik echt op uitgekeken.

Is hier ook veel lag?
Nee, nauwelijks.. De ping is hier rond de 150 bij een druk belaste server. :P
en moet je perse betalen? want ik hoorde een klasgenootje iets zeggen over dat hij een eigen server had, ik neem aan dat het daar dan geen geld kost?
Tjah... als je niet wilt betalen kun je altijd nog uitwijken naar de gratis (private) servers die er in overvloed zijn (maar waarvan ik geen links mag posten omwille van policy van GoT). Wil je echter niet veel downtime, SS lag of character wipe, kies dan voor retail :)

edit:
Hahn was weer eens eerder ;( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 21:08
koekoek2003nl schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:54:

Is hier ook veel lag? en moet je perse betalen? want ik hoorde een klasgenootje iets zeggen over dat hij een eigen server had, ik neem aan dat het daar dan geen geld kost?
6 sept. komt er een nieuwe europese server, gehost in duitsland. geen lag dus.
Teon server verhuisd ook naar duitsland btw.

om op de echte servers te spelen moet je betalen ja. er zijn wel illegale private servers, maar daar zitten vaak max. 200 man op, ze hebben maar een fracie van de content die de echte servers hebben, en vaak zijn er dingen aangepast zodat je binnen no-time max level en top equipment hebt.
daarnaast zijn ze meestal traag, instabiel ect...

met de launch van de nieuwe server is het een heel goed moment om Linegae2 te gaan spelen, aangezien je niet de 2 jaar achterstand hebt op de rest die je op andere servers zou hebben.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:49
Wie gaan er allemaal op de nieuwe server spelen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Ik niet.. Teon is mij prima zat at the moment :) Ik geloof dat NCSoft de meeste lag en storingen nu wel verholpen heeft :P
Geen zin om WEER helemaal opnieuw te beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 19:59
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:36:
Wie gaan er allemaal op de nieuwe server spelen?
Ik denk dat ik een treintje omhoog ga botteren ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Cache schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:21:
Nou, anders laat je okeik je lvle, log je in om te pvpe wanneer je kan. Doe ik nu ook alleen maar. :)
Okeik gaat naar franz :P

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is juist het punt... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Wie is Okeik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:16:
[...]

Ja mazzzzzeeeeeel! Ik ga mijn studie niet opgeven voor zo,n stom kut spelletje :P . Iedereen gaat toch botten en ik heb simpel weg geen tijd, mischien over 10 maanden maar reken er niet op. L3 ben ik wel weer van de partij kaas!
En zo is get maar net >:)

<-- FunXz hier

Is exile nou al eens verslagen?

En wordt c5 wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Met al die mensen die naar Franz gaan zal Exile denk ik niet verslagen (meer) worden, tenzij veel Exile ook naar Franz gaat natuurlijk. En C5 kan best interessant worden, maar ik heb totaal geen zin meer in de grind (of zelfs ook maar te botten)... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Kan ik van iemand die op Bartz speelt zijn hoge SE lenen?

Ben nu lvl 44 en wil nu echt harder gaan lvlen.

Ik hoor het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

pffff nou ik heb het even gespeeld, ik heb voor een dark elf (spell caster oid) gekozen op een of andere gratis server, en ik vond er geen hol aan...
mede doordat er niemand was denk ik, ja er waren wel mensen maar die zaten "5 uur" lopen onderweg, ergens hun troep te verkopen.
Ik had ook maar 1 spell iets met wind, nou kon ik die al wel upgraden naar lvl 3 ,moest je eerst helemaal naar dat domme dorp lopen, (dat moet je ook allemaal maar zien uit te vogelen trouwens.)
Tevens zei dat "noob help figuur" helemaal niks, hij zei dat hij mij kon helpen, klik je erop en ja hoor er gebeurt niks...

beetje lafje questjes uitvoeren en vage wolfen killen en zwevende dude's met grote handen..
en een of andere paddo, waar ik niet vrolijk van werd.

Ik ben wel lvl 13, dat ging iig wel sneller als ik Knight online, en er was GEEN LAG....

Voor de rest vond ik het oersaai, gigantische vlaktes uren lopen voordat je ergens bent, en ik vond het ook een beetje iritant dat ik aldoor op het skill vakje moest klikken om een cast te spellen, bij KO kan dat gewoon als je op 1234567 of 8 drukt, dat zal hier ook vast wel kunnen alleen ik kreeg het niet voorelkaar.
Tevens kreeg ik meteen van die vage ork figuren achter me aan, ik lopenlopenlopen...

gelukkig heb ik het eerst gratis gespeeld, en zou dus nooit van mij leven dit, of iig een maand server access (hoe dat ook mag heten) kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Je moet je F-toetsen gebruiken, dus als Wind Strike op 1 staat, druk je F1 in. En dat die NPC niks zei zal waarschijnlijk aan de prut server liggen waarop je speelt.

• RocketKoen
3 van de problemen die je ziet koekoek, liggen aan de gratis server waarop je zit.
1) daan spelen weinig mensen op 1 server, hooguit een paar honderd. op de echte servers zijn vaak een man of duidend online (exclusief de farmers)
2) private servers draaien vaak op een oude computer, daarom kunnen ze ook maar iets van 10% van de monsters spawnen (hallo grote lege vlaktes)
3) je wordt als newby op de live servers best goed op weg geholpen. kijk ook eens hier: en dan onder het kopje "new players guide"

je spells zitten op F1-F12. maar als je in options "enter chat" aanvinkt, dan kun je ook 1234567890-= gebruiken.

je hoeft niet 5 dagen te lopen om in giran te komen, dat is ook niet de bedoeling. daarvoor staat er in elke stad een gatekeeper die je van town naar town kan teleporteren (voor een klein beetje adena).

dat "noob help figuur" kun je op de echte servers vragen om "assistance magic" ofzo, als dit je 1e character is, en je bent tussen lvl 10 en 24, dan krijg je wat buffs van haar

Als je het spel echt wilt proberen. koop dan gewoon het spel. voor 19,95 ligt ie in de winkel, en daar zit 1 maand gratis spelen bij (als je geen creditcard hebt moet je helaas wel een 2 maanden gametimecard kopen om dit te kunnen gebruiken.)
6 september lanceert NCsoft een nieuwe europese server (ping 10 :) )en dan zijn er gegarandeerd een hele hoop mensen in de lowby gebieden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan lineage 2 aanteschaffen, welke versie moet ik dan halen:
http://www.nl.bol.com/is-...OL_ParametricSearch-Start
(welke van die)

Of zal ik hem hier kopen / downloaden: http://www.direct2drive.c...t/Buy-Lineage-II-Download

En moet ik daarna ook nog apart betalen om C4 te downloaden of is dat gratis?

Het zou hier vast wel ergens staan, maar hoe duur kost lineage 2 per maand?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Als je een creditcard hebt, zou ik je aanraden om het direct via PlayNC te kopen. Je krijgt dan wel geen fancy doos, maar kun je binnen 5 minuten gamen en het kost dan $15.00 per maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Check je mail :{

[ Voor 125% gewijzigd door Crash op 02-09-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReZ1987 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 18:34:
Als je een creditcard hebt, zou ik je aanraden om het direct via PlayNC te kopen. Je krijgt dan wel geen fancy doos, maar kun je binnen 5 minuten gamen en het kost dan $15.00 per maand :P
Als ik op deze pagina: http://www.plaync.com/us/games/l2/buy.html op ''Buy the game instantly (retail code online, download, no box)'' druk, dan kom ik op deze pagina: https://secure.plaync.com/cgi-bin/plaync_buy.pl

Maar ik zie daar Lineage 2 niet tussen staan, alleen lineage 1 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Ja leuk! :/

Met 30 man spelen op een server, ik betaal liever voor veel meer plezier.

[ Voor 47% gewijzigd door Crash op 02-09-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
RocketKoen schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:19:
[...]

6 sept. komt er een nieuwe europese server, gehost in duitsland. geen lag dus.
Teon server verhuisd ook naar duitsland btw.

om op de echte servers te spelen moet je betalen ja. er zijn wel illegale private servers, maar daar zitten vaak max. 200 man op, ze hebben maar een fracie van de content die de echte servers hebben, en vaak zijn er dingen aangepast zodat je binnen no-time max level en top equipment hebt.
daarnaast zijn ze meestal traag, instabiel ect...

met de launch van de nieuwe server is het een heel goed moment om Linegae2 te gaan spelen, aangezien je niet de 2 jaar achterstand hebt op de rest die je op andere servers zou hebben.
Hier is dit topic _niet_ voor bedoelt :|

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 02-09-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 22:29:
[...]

Als ik op deze pagina: http://www.plaync.com/us/games/l2/buy.html op ''Buy the game instantly (retail code online, download, no box)'' druk, dan kom ik op deze pagina: https://secure.plaync.com/cgi-bin/plaync_buy.pl

Maar ik zie daar Lineage 2 niet tussen staan, alleen lineage 1 :S
Vreemd? Ik zie hier toch echt wel Lineage II tussen staan. Je bent wel ingelogd met een (waarschijnlijk nieuw) PlayNC account? :)
En @ hierboven, hou es op met spammen voor een cracked server... mag niet @ GoT :/

[ Voor 6% gewijzigd door ReZ1987 op 02-09-2006 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh moest me land instellingen op Nederland zetten :), het kost me op de plaync site dan 24,95 euro .

Heb hem dus toch maar op direct2drive gekocht , daar kost ie 19,95 dollar ongv zon 15euro :)

Edit:
Nog een vraagje, welke server zal ik mijn poppetje aanmaken? En wat is de class waar meeste mensen zitten :P
En als Lineage II: Oath of Blood uitkomt moet je daar dan weer apart voor betalen?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:06:
Edit:
Nog een vraagje, welke server zal ik mijn poppetje aanmaken? En wat is de class waar meeste mensen zitten :P
En als Lineage II: Oath of Blood uitkomt moet je daar dan weer apart voor betalen?
Server.. tjah zelf speel ik op Teon. Dat is de eerste officiele Europese L2 server die ook in Duitsland staat en dus ook lagere pings geeft dan de andere 8 servers :). Er komt over een paar dagen (6 september als ik het goed heb) een nieuwe Europese server bij, Franz. Die zal tegelijk komen met de upgrade naar C5. Je hoeft daar niets extra's voor te betalen, het hoort gewoon bij de service van NCSoft.

Qua classes, tjah zoek een class die je leuk vind en waar je leuk mee kunt spelen :) Als je het liefst mage speelt kun je kiezen voor een human/elf/dark elf/orc, elk met z'n voor en nadelen :P M.a.w. daar kan ik geen zinnig woord over zeggen. Het is voor iedereen weer anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ty, en is die server waar jij op speeltje beetje druk (ook in de noob gebiedjes) ?

Hij is btw nu aan instaleren :P Heb je mss xfire :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:36:
Ty, en is die server waar jij op speeltje beetje druk (ook in de noob gebiedjes) ?

Haha, server waar ik op speel (Teon dus), is vrij druk... het is meestal de server met de hoogste load :+. Mijn XFire naam is "rez87" btw, voor als je nog wat weten wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:22:
[...]

En zo is get maar net >:)

<-- FunXz hier

Is exile nou al eens verslagen?

En wordt c5 wat?
zOmg! FunXz!
exile wint weer, omdat de rest naar franz gaat. :P

wie is zyphernl op teon? Oo

[ Voor 5% gewijzigd door Cache op 05-09-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hey Cache, voor inside-dingetjes kun je ook prima de PM functie op GoT gebruiken hè. :P
De rest heeft nu namelijk geen idéé waar je het over hebt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikeleer schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 22:55:
Hey Cache, voor inside-dingetjes kun je ook prima de PM functie op GoT gebruiken hè. :P
Tja heb geen zin om tegen hem te zeggen... Tis maar een arm kaas boertje op klompen :P

Kep inmiddels weer nieuwe maj set enchant naar +4 yay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:36:

Je kan het beste even afwachten tot franz erbij komt. Op alle andere servers zijn de newbie omgevingen uitgestorven en zijn de meesten high lvl en hebben farmers teveel invloed op de economie. Bij franz kun je met iedereen fris beginnen en in die periode is het spel ook het leukst. Ik ga een maandje weer spelen om te kijken hoe C5 (en C4 want die heb ik gemist) is en of de nieuwe server leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
C5 is onderweg *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Aikeleer schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 22:55:
Hij vroeg wat, ik antwoord er alleen op. Het is dus funxz zn schuld!
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 00:24:
[...]

Tja heb geen zin om tegen hem te zeggen... Tis maar een arm kaas boertje op klompen :P

Kep inmiddels weer nieuwe maj set enchant naar +4 yay
Dus je speelt toch nog. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

Goedendag!

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan updaten duurt echt lang voor C5, hoop dat ie morgenochtend klaar is :P

• henkyyyyyyy
Lvl 10 Dark elf mage @ Franz ;)

Ga deze keer maar voor een Spellhowler!

Mensen al aanwezig in Franz???

Kom op mensen laat je horen, er zijn toch nog meerdere lineage2 spelers op GoT dan gedacht!!!!

Naam=Mystic

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Haha de adena sale op franz is al begonnen :')

/kansloos lol

Raku

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
omg ik ruik newbs

DUTCHIES 4 LIFE YO

homies 4 life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrom zou je op Franz willen beginnen als la3 volgend jaar komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 00:49:
wrom zou je op Franz willen beginnen als la3 volgend jaar komt :+
tegelijk met duke nukem forever?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

RocketKoen schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:31:
[...]

tegelijk met duke nukem forever?
best quote of the year _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:45
hij speelt BF2 >.> kom op het was duidelijk dat hij in de foute topic zat >.>

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Pro Max 67,1 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bschnitz schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 04:16:
[...]

hij speelt BF2 >.> kom op het was duidelijk dat hij in de foute topic zat >.>
uhm...
76 soultaker met 72 TH subclass.
nu jij?

battlefield spelen kan tegelijk met XPen in lineage
superman ++ :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Dus, C5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

levelen als lowbie word echt te gemakkelijk gemaakt op dit moment. Krijgt Mid non grade wapen op LVL 6, mid d grade wapen op LVl 20. Buffs, hoge drop rate. Wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
ben 30 met manti en elven set :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 19:59
RocketKoen schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:58:
[...]

uhm...
76 soultaker met 72 TH subclass.
nu jij?

battlefield spelen kan tegelijk met XPen in lineage
superman ++ :)
Of lekker slapen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BOT BOT BOT, jij noob omg ik ben al 32 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Hmm ben pas 21, Dark Mage.

Nog goede hunt plekken (bot variant) voor een mage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 00:40:
[...]

BOT BOT BOT, jij noob omg ik ben al 32 :P
leugens! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je willen, level 33.5 full mithril heavy set, elven jewels :) , helaas is de naam unknown XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

la2 is alweer achterhaald en 90% bot toch wel.. :9

ben benieuwd naar la3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
ik lvl iig op blauwe mobs, door trog omdat ie zo traag was aan het begin + paar keer op guards gedelvld :p

Iig had ik gelijk, je speelt toch weer! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja das het punt, ik speel niet :P , dat maakt het zo toch weer aantrekkelijk voor mij ;) . Maar donderdag is de grote dag voor mij geen idee wat er daarna nog van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
tsss, focker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTS BD Full Elven Set, Mitrhil Heavy, dual stormbringer over een klein weekje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxize
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02-2024

Oxize

Social Engineering Specialist

Hey Kwiv en cache :P

Vandaag beetje lopen testen met mijn Abyss Walker. De Backstabb op mijn AW is gewoonweg pure evil.

Aantal statistieken:

Hex + VS + Backstab Crit op Lvl 69 Human tank: 4603 Dmg
Hex + VS + Backstab Crit op Lvl 62 SH: 7359 Dmg

Ik ga al helemaal niet in op wat ik met een BD doe :P ;)

Ik vermaak me tot nu toe best. Even snel mijn quest afmaken en Bluff halen en ik 1 hit iedereen

Kwiv kent vast Philotas (orc) wel op teon ;) Hitte hem voor 4900dmg terwijl hij gewoon in top S grade zit.

Het blijkt dat PW en TH dit niet kunnen. Hun max backstab hit ligt rond de 3000dmg maximaal. Dat Abyss Walker zulke zieke crits kan maken komt waarschijnlijk door hex en natuurlijk de Backstab crit die 2x damage doet. Hoop dat NCsoft dit niet nerfed, vind het wel leuk zo :+ _/-\o_

@Kwiv en Cache: Raf, redeamer, en de anderen zitten ook op franz ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Oxize op 12-09-2006 00:33 ]

Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Je bent al wel level 78 maar je hebt die quest nog steeds niet gedaan? 8)7

En Hex is inderdaad het grootste verschil in damage tussen AW en TH (PW heeft geen crit power passives dus daar is het verschil nog wat groter door).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxize

Oxize

Hahn schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 00:38:
Je bent al wel level 78 maar je hebt die quest nog steeds niet gedaan? 8)7

En Hex is inderdaad het grootste verschil in damage tussen AW en TH (PW heeft geen crit power passives dus daar is het verschil nog wat groter door).
Mjah was toendertijd clanless, vanwege ernstige gezondheids problemen. Heb dus de quest nooit kunnen afmaken. Even die quest afmaken de komende weken :)

Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Yooo ox!

Goed om te zien dat je alweer wat activer bent (en het dus beter gaat met je gezondheid :) ).
Dat backstab spul is idd best ziek, maar goed, je moet toch nog altijd eerst dicht bij je target komen wil je uberhaupt dmg doen. Als ze het nerfen, moeten ze ook meteen wat doen aan de ranged classes. ><

Wist wel dat raf & co ook aan het plannen waren om naar franz te gaan, zijn hun nicks hetzelfde gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxize

Oxize

Cache schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:33:
Yooo ox!

Goed om te zien dat je alweer wat activer bent (en het dus beter gaat met je gezondheid :) ).
Dat backstab spul is idd best ziek, maar goed, je moet toch nog altijd eerst dicht bij je target komen wil je uberhaupt dmg doen. Als ze het nerfen, moeten ze ook meteen wat doen aan de ranged classes. ><

Wist wel dat raf & co ook aan het plannen waren om naar franz te gaan, zijn hun nicks hetzelfde gebleven?
Nee, ze gebruiken andere namen. Kan helaas dit niet vrijgeven, aangezien Immortal Alliance hun zoeken, omdat ze gewoon zonder iets te zeggen weg zijn gegaan.

Zover ik gezien heb op de site van LineAge.com kon ik nog geen enkel whine topic vinden dat backstab generfed moet worden. Hoop dat dat zo blijft. Niet echt veel AW's weten nog eens niet dat ze die zieke dmg kunnen doen. Meesten gebruiken dan ook geen Hex.

En over die ranged. Ik ben niet zo'n persoon die regelrecht op de vijand afloopt. Ik observeer eerst en pak hem dan van achteren :9 ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Oxize op 12-09-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ox jonge hoe is het?! :P

Je bent te veel in de dark room geweest, eerst opserveren en dan van achteren omg >< :D

Raf vinden kan niet te moeilijk zijn :P , zoek een bot trein met redelijk normale namen lol ><

• Oxize

Oxize

Niemand wil meer tegen mij vechten :(

Nog paar quest items en wat procentjes en dan kan ik eindelijk bluff halen >:)

Verwijderd

Hebben jullie ook zon last van lag op Teon ?

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:02:
Hebben jullie ook zon last van lag op Teon ?
Ik heb echt enorme lag op Franz!

• ReZ1987
Teon is echt zo traag als dikke schijt man :r
Zonet al 2x gedisconnect binnen een half uur :| Het lijkt verdorie wel een illegale server :X

Verwijderd

Mega lag idd, ik heb nu 2 problemen:

Als ik de MSN chat ding gebruik stopt de connectie met de game en krijg ik na 5min een d/c

En ik weet niet meer hoe ik een friend kan editen, ik zie nergens meer de Add friend button staan:
Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/7906/addfriendfe3.jpg

Rez kan je niet ff op xfire komen :P?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 21:16 ]

• ReZ1987
Oeps, Windows opnieuw geinstalleerd en daarbij vergeten om XFire opnieuw te installeren 8)7.
Om een friend te inviten typ je gewoon: "/friendinvite $naam", zonder double quotes en $ natuurlijk :P.
Zie ook: http://www.lineage2.com/guide/commands.html. Altijd handig om even door te nemen ;).

offtopic:
Kan nu eigenlijk ff niet online komen.. bezig met spul voor stage enzo O-)

[ Voor 13% gewijzigd door ReZ1987 op 14-09-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
;( ;(

Per ongeluk een bot PK'ed. (Critical hit)

Geen wapen meer voor mij.

Heb maar 420k adena!

Hoe nu verder ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
adena kopen,
overnieuw beginnen,
geld lenen/krijgen van je vrienden.

uhm...
perongeluk 6 PK's? :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Hij kan zn gratis wapen niet meer gebruiken door die ene pk. Ben ik ff blij dat ik een maingauche heb. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Cache schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:55:
Hij kan zn gratis wapen niet meer gebruiken door die ene pk. Ben ik ff blij dat ik een maingauche heb. ^_^
Maingauche?

Maar zal dus even door moeten sparen, voor een wapen?

BAH!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:55:
Das mooi balen met die 1e PK, ik doe daarom alleen aan mass pvp, dan is er altijd wel iemand flagged :P. Nu druk bezig met me BD questje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
lol.. wist niet dat je je newby wapen niet kon gebruiken als je een PK had...
wel slim, aangezien je anders erg sterke perma-reds krijgt die niks kunnen droppen.

maar voor 450k kun je makkelijk een top NG of low D grade wapen kopen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
RocketKoen schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:20:
lol.. wist niet dat je je newby wapen niet kon gebruiken als je een PK had...
wel slim, aangezien je anders erg sterke perma-reds krijgt die niks kunnen droppen.

maar voor 450k kun je makkelijk een top NG of low D grade wapen kopen.
Ja dat wel , maar ik vind het zo zonde :/

Zucht dan maar weer sparen, iemand nog een plaats met goede adena drops
.

Verwijderd

lol, in OB kreeg je ongeveer 5a per level 3 mob, das nu 65a elke mob ><. Die adena drops kunnen niet beter lol hoe kun je daar nu over klagen :P

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 03:03:
lol, in OB kreeg je ongeveer 5a per level 3 mob, das nu 65a elke mob ><. Die adena drops kunnen niet beter lol hoe kun je daar nu over klagen :P
:(

Oke daar heb je wel gelijk in, maar toch, in verhouding loop ik hiermee weer achter.
Nou ja ff doorbijten dan maar, zitten jullie trouwens in een clan op Franz ?

• RocketKoen
jeeh,
whinen bij NCsoft support heeft wel degelijk zin.

nadat ik mn gratis buddy codes niet kreeg omdat ik de nieuwsletter niet aan had staan op mn account, heb ik een boze email naar support gestuurd.
schijnbaar was ik niet de enige, aangezien 1 dag later mistryl een aanouncement maakt dat je de codes alsnog kunt krijgen :)

* RocketKoen gaat eindelijk zn franz bottrain starten :P

TheS4ndm4n#1919

• henkyyyyyyy
RocketKoen schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:11:
jeeh,
whinen bij NCsoft support heeft wel degelijk zin.

nadat ik mn gratis buddy codes niet kreeg omdat ik de nieuwsletter niet aan had staan op mn account, heb ik een boze email naar support gestuurd.
schijnbaar was ik niet de enige, aangezien 1 dag later mistryl een aanouncement maakt dat je de codes alsnog kunt krijgen :)

* RocketKoen gaat eindelijk zn franz bottrain starten :P
Wat zijn buddy codes?

• ReZ1987
Calling All Clan Leaders

If you are a clan leader of a level 4 or 5 clan, you will be able to enlist new clan members by offering your friends a 7-day free trial of the full version of Lineage® II!

Clan leaders with active game accounts will be sent several buddy codes on September 13, 2006. Please make sure that the e-mail address on your PlayNC® master account is updated so you don’t miss this offer. If your clan is level 3 or below, gather your clan members, start working, and get clan level 4 by September 12 to take advantage of this promotion.

Recruit your friends to get firsthand experience of all of the exciting new features of Chronicle 5, including the new Academy system! Take a look at the Chronicle 5 preview site now to learn more about all the new clan features and enhancements coming next week.
Zoeken is ook een kunst :+. Maar zo te zien zijn het dus gewoon trial-keys die je een weekje kunt uitproberen :).

• RocketKoen
4 CDkeys voor lineage2 met 1 week free play.
normaal kost een cdkey + 1 maand free play $20.-

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

Ik ben sedert vorige week begonnen met Lineage 2. 'k ben nu een lvl 28 human wizard maar ik zit nog met een noobvraag.

Hoe raak ik aan graded spirit shots? Je kan die blijkbaar in geen enkele shop kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Die moet je dan ook (laten) craften. In towns rondkijken en anders shouten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
dwarven artisans/warsmiths kunnen spritshots craften van spirit ore en crystals.
die verkopen ze meestal in town in private sellshops.
soms zitten ze ook als private craftshop in town, dan kun je zelf craften (als je crystals en spirit ore hebt). zelf (laten) craften is meestal goedkoper btw.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF, geen mobs op Teon en geen GateKeepers :P

Oja wat betekent dat die seal gebroken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Mobs en andere NPC's die er niet zijn = Mobserver gecrashed :P Dat duurt meestal een tijdje ;)
Seals horen bij een systeem dat "Seven Signs" heet... Je kunt er hier alles over lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
ben gebanned lol, wat een eikels daar bij ncsoft zeg, maar goed was te verwachten ><
gelukkig net de dag ervoor alles wat ik op teon had overgezet naar mn andere account die het nog wel doet. ^^

<- hard ncsoft aan het spammen met emailberichten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
lol Cache, zeggen dat NCSoft eikels zijn omdat ze je bannen voor botten..? Is lullig voor je, maar het is natuurlijk juist goed dat NCSoft iets onderneemt (ookal is het een paar jaar te laat).

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken zijn niet toegestaan in dit topic!