Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik ben zo stom geweest om mijn mp3 speler van packerd bell te flashen met een firmware van een ander mp3 speler van packerd bell. nu doet mijn mp3 speler dus helemaal niks meer. als ik mijn mp3 speler in de USB plug ziet windows ook niks nieuws. weet iemand een oplossing of is de enige oplossing dat ik de mp3 speler naar packerd bell terug stuur.

(post geplaatst voor klasgenoot)

Verwijderd

Ik ben bang dat als de speler door Windows niet meer herkend wordt je niet meer de originele firmware terug kan zetten. Duurdere spelers hebben vaak een reset mogelijkheid waarmee de speler zichzelf op nieuw installeert. Zal deze niet hebben denk ik. Houd er wel rekening mee dat als je hem op stuurt naar PB dat ze dit als User Abuse zien en je een factuur met je retourzending krijgt.

Het is denk ik dan ook goedkoper om een nieuwe te kopen.
Bijvoorbeeld bij de MyCom deze 2 weken een Inovatex 256MB voor 39.95

Verwijderd

... wat niet wil zeggen dat je het niet kan proberen natuurlijk

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
Ik zou hem idd ook retour sturen, beetje prullerig dat het al mogelijk is om de firmware op een andere speler te flashen. Zelf kan je die niet meer opnieuw flashen vrees ik.

(Beetje grote dt-fout in titel)

Verwijderd

Ik waarschuw ook alleen maar, houd op z'n minst rekening met een factuur voor onderzoekskosten, want het is natuurlijk de fout van de gebruiker die de verkeerde firmware download. Het zou anders toch ook belachelijk zijn dat ik diesel in een benzine wagen kan gooien toch? Gewoon een stomme fout.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kun je het ding nog wel benaderen als je met een Knoppix CD boot? Dan is er misschien toch nog iets aan te redden - al weet ik niet hoe, maar dan is het ding iig benaderbaar en da's al iets :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1