Op Linux Devices kwam ik naar aanleiding van m'n FP-post van vanmiddag een apparaat tegen dat geloof ik wel aandacht verdient. Een telefoon die als je 'm openklapt een volwaardig 'Psion'-achtig toetsenbord lijkt te hebben (zijn ze eindelijk het patent kwijt ofzo?).

Nu wilde ik al eerder iets in die richting (telefoon en 'PDA' in 1, dit is imo eigenlijk meer dan een PDA); maar de brakke keyboards weerhielden me er steeds van. Op dit apparaatje kan je als het goed is een lekker end weg tiepen en je kun je d'r als ik het goed begrijp van alles opzetten kwa Linux apps.
).
Hier extra info, je kunt het ding vooralsnog alleen voorbestellen. Ik heb geen flauw idee wat dit moet gaan kosten.
Ik twijfel of deze in Internet & Telefonie of in Gadget Talk thuishoort.

Nu wilde ik al eerder iets in die richting (telefoon en 'PDA' in 1, dit is imo eigenlijk meer dan een PDA); maar de brakke keyboards weerhielden me er steeds van. Op dit apparaatje kan je als het goed is een lekker end weg tiepen en je kun je d'r als ik het goed begrijp van alles opzetten kwa Linux apps.
Ik kan me zo voorstellen dat ik er met wat gepruts Matlab op zou kunnen draaien (ik ben een n00b op het gebied van wat daar eventueel bij komt kijkenThe Model S101 is based on a 400 MHz Intel XScale PXA263 processor running a Linux 2.6 kernel along with Trolltech's Qtopia graphical user interface and PIM suite. It comes with 64 MB of RAM and 64 MB of flash memory, measures 128 x 60 x 25 mm, and weighs in at 210 grams.
Hier extra info, je kunt het ding vooralsnog alleen voorbestellen. Ik heb geen flauw idee wat dit moet gaan kosten.
Ik twijfel of deze in Internet & Telefonie of in Gadget Talk thuishoort.
computo ergo sum