Beste Screenrecorder in games?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.232 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Topicstarter
Wie kan mij vertellen wat een goed programma (behalve Fraps) is om filmpjes te maken terwijl je aan het gamen bent?

De volgende heb ik al geprobeerd:
-Camtasia Studio
-River Past Screen Recorder
-Bulent's Screen recorder

Fraps is op het moment ff uitgesloten, die hierboven bevielen me niet. Veelal door belachelijk lage FPS of ontzettend slechte beeldkwaliteit.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je zou Hypercam nog kunnen proberen, al weet ik niet in hoeverre die het systeem belast waardoor je framedrops krijgt.

[ Voor 18% gewijzigd door mjszwo op 18-07-2005 21:51 ]

Verwijderd

ik weet dat snagit 7 de functie heeft om direct x games op te nemen... maar nooit gestest... ;)

Verwijderd

Caponi schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:51:
Je zou Hypercam nog kunnen proberen, al weet ik niet in hoeverre die het systeem belast waardoor je framedrops krijgt.
Slechte ervaringen mee... zeker als je goede kwaliteit wil lurkt dat nogal. -en, om even in vage verhalen te verzanden, een vriend van mij heeft het met HC geprobeerd, en ving bot.

• Corona Extra
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 19:40

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:24

ThaHandy

Discovery Channel

RadeonXT schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:47:

Fraps is op het moment ff uitgesloten, die hierboven bevielen me niet. Veelal door belachelijk lage FPS of ontzettend slechte beeldkwaliteit.
kan je ook vertellen waarom?
zover ik weer is fraps de enige die games icm Directx hardware acceleratie het beeld uit de framebuffer kan plukken en zo met een zeer redelijke FPS kan opnemen.
Camtasia /screen recorden zijn meer voor het 2D/windows desktop werk

[ Voor 5% gewijzigd door ThaHandy op 19-07-2005 07:03 ]

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Topicstarter
Bedankt voor de replies, zal gamecam nog proberen. De volledige (ik hou niet van demo's) versie van fraps werkt niet en aangezien de demo maar 30 sec. op kan nemen gebruik ik liever iets anders.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• Corona Extra
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 19:40
Gamecam is specifiek gemaakt voor het opnemen van games. Ik weet niet wat voor techniek daarvoor wordt gebruikt, maar het werk in elk geval stukken beter & sneller dan fraps.

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-08 17:15
Wat ik altijd het beste vind werken is om de ingame demo recorder te gebruiken (iedere game heeft deze wel tegenwoordig ff zoeken naar console commands en je kunt het wel vinden).

Het voordeel hiervan is dat je FPS er nauwelijks door beinvloed worden. Daarna kun je gewoon het spel opstarten, de demo af laten spelen en dan pas gaan recorden met bijv. Fraps, ik weet dat je FPS instort wanneer je dit gaat doen, maar dat maakt niet meer uit, omdat je toch zelf niet meer aan het spelen bent.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Pagina: 1