Wanadoo adsl opzeggen, einddatum discussie

Pagina: 1
Acties:
  • 741 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
In maart 2004 heb ik Wanadoo ADSL lite aangevraagd op mijn adres in Kampen. Toen ik op 28 augustus ging verhuizen naar Deventer, heb ik met Wanadoo afgesproken dat mijn ADSL aansluiting ging verhuizen per 1 september 2004.
De voorwaarde daarbij was dat het abonnement op dat moment met een jaar werd verlengd. Prima, daar was ik van op de hoogte, en was OK. Na wat storingen is de verhuizing uiteindelijk geregeld.

Nu zit ik al een tijdje te kijken naar andere abonnementsvormen met telefonie. Wanadoo family met telefonie is hier niet beschikbaar, dus heb ik naar Tiscali special met Telefonie gekeken.

Twee weken geleden heb ik Wanadoo gebeld, met de vraag wanneer mijn abonnement precies afliep. "Meneer, dat is op 31 augustus 2005." Wanneer moet ik dan opzeggen? "Dat kan telefonisch, vóór 31 juli 2005".

Dat opzeggen wilde ik dus vanavond doen. Groot was mijn verbazing toen de meneer van de helpdesk me vertelde dat mijn abonnement loopt tot 31 maart 2006! Hij wist me te vertellen dat het abonnement bij een verhuizing niet een nieuw jaarcontract betekent, of je moet een ander nummer krijgen.

Dat laatste is het geval, maar toch kon hij er niets aan doen; het abonnement loopt echt tot 31 maart 2006. Waarschijnlijk heeft z'n collega dan 2 weken geleden verkeerd gekeken, vertelde hij me.
Ook kon hij niet zien dat ik verhuisd was, terwijl ik gewoon verhuisd ben, en een brief van Wanadoo heb gehad.

Weet iemand hoe het exact zit met verhuizen van ADSL en verlengen van het contract? Weet iemand of ik gelijk heb, en wat ik hier aan kan doen?
Ik zit dus lekker in de shit met wanadoo, baal hier stevig van en ben ernstig zat van die tent.

[ Voor 2% gewijzigd door koelkast op 18-07-2005 21:36 . Reden: datum typo ]

Verwijderd

Je hebt afspraken met Wanadoo gemaakt. Die dienen ze na te komen.

Dus gewoon opzeggen en keurig de rekening betalen tot op de datum dat je lijn opgezegd is. Daarna niet meer betalen.

Laat ze je maar afsluiten (who cares, je gaat toch via Tiscali verder), rekeningen sturen, incassobureau's en uiteindelijk rechter.

Die zal jou gelijk geven, probleem opgelost.

De constructie die je noemt (bij verhuizen 'nieuw' contract van 1 jaar) wordt inderdaad door sommige providers gebruikt. Mits jij je verhaal netjes vertelt (bij voorkeur met datum en wie je gesproken hebt) heeft wanadoo geen kans imo.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 21:33 ]

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11-2025

dusty

Celebrate Life!

dat mijn abonnement loopt tot 31 maart 2005.
31 maart 2005 is al geweest.. dus opzeggen die hap!

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• koelkast
  • Niet online
dusty schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:34:
[...]

31 maart 2005 is al geweest.. dus opzeggen die hap!
Ik bedoel 31 maart 2006.
Helaas heb ik geen exacte data van telefoongesprekken etc. Maak ik een kans?

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-12-2025

NBK

Weercam-Avatar

Als ik het goed heb word er bij KPN in de contracten niet gewerkt met lijnen maar met nummers. Jij heb bij KPN een contract voor een bepaald nummer en het maakt KPN daarbij niet zo veel meer uit waar dat nummer zich bevind. Zolang het maar binnen dezelfde regio blijft. ADSL providers sluiten met KPN een contract met een periode van een jaar voor het gebruik van een lijn die bij jouw nummer hoort. Zolang jij niet van nummer veranderd blijft dit contract gewoon doorlopen.
Als jij binnen deze periode wil opzeggen kan dat gewoon maar moet je waarschijnlijk minstens de rest van het jaarcontract dat wanadoo heeft met KPN afkopen. Maar waarschijnlijk ook de rest van jouw abonement met wanadoo. Dat een medewerker eerst heeft beweerd dat jouw contract tot 31 Augustus loopt ipv 31 maart zul je waarschijnlijk nooit hard kunnen maken en als dat wel lukt is het nog altijd de vraag of het overeind blijft in een rechtzaak. Maar daarvoor moet je contact opnemen met de rechtsbijstand oid.

[ Voor 38% gewijzigd door NBK op 18-07-2005 21:52 . Reden: verhaal was nog niet af :S ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• koelkast
  • Niet online
Het irritante is dat Wanadoo heeft gezegd dat het abonnement een jaar vanaf augustus 2004 zou doorlopen, en dat ik ook een contract heb waarop staat dat het een nieuw abonnement is bij de verhuizing...

• bjck
  • Laatst online: 03-01 20:09
Wat staat er in de Algemene voorwaarden van Wanadoo? Daar staan de afspraken in tussen beide partijen over de dienst. Daar moet je ook kunnen vinden wat het contract doet met een verhuizing en of er verschil is als je verhuisd binnen of buiten een netnummer gebied.

edit:
Ik kan niets vinden over nieuw vast jaar bij verhuizing van DSL. Dat is misschien alleen als je opzegt en op nieuwe adres zelf aanvraagt in plaatst van KPN het laten verhuizen?

Als je denkt dat je in je recht staat, vraag je een overstap aan en schrijf je een aangetekende opzegginsbrief waarin je het haarfijn uitlegt. Je schrijft er ook ook in dat je van een Wanadoo medewerker telefonisch de informatie hebt ingewonnen ten tijde van de verhuizing met betrekking van de nieuwe ingangs datum van 't jaarcontract en je je daar ook aan zal houden netjes.

[ Voor 57% gewijzigd door bjck op 18-07-2005 22:03 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

koelkast schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:54:
Het irritante is dat Wanadoo heeft gezegd dat het abonnement een jaar vanaf augustus 2004 zou doorlopen, en dat ik ook een contract heb waarop staat dat het een nieuw abonnement is bij de verhuizing...
Dan ben je dus klaar. Je hebt een contract waarin staat dat je bij verhuizing een nieuw contract bent aangegaan. Dat nieuwe contract is per definitie een jaarcontract. Die contractdatum geldt dus, en niet eerdere data.

Voordat je hier grootscheeps oorlog over gaat voeren, is het wellicht verstandiger Wanadoo nog een keer (vriendelijk) op te bellen. Die helldesk is gewoon ergens uitbesteed, en daar zitten ook prutsers tussen.

• koelkast
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:58:
[...]

Dan ben je dus klaar. Je hebt een contract waarin staat dat je bij verhuizing een nieuw contract bent aangegaan. Dat nieuwe contract is per definitie een jaarcontract. Die contractdatum geldt dus, en niet eerdere data.

Voordat je hier grootscheeps oorlog over gaat voeren, is het wellicht verstandiger Wanadoo nog een keer (vriendelijk) op te bellen. Die helldesk is gewoon ergens uitbesteed, en daar zitten ook prutsers tussen.
Ik heb dit nog even nagezocht, en ik heb dus niet zo'n brief. Dacht dat ik 'm had gekregen, maar dat valt dus tegen. Nu sta ik dus minder in m'n recht?
Ik bel morgen nog eens terug. Kijken of ze dan iets anders zeggen...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mjah, met wat helpdeskmedewerkers zeggen, kan je niets. Je kan er geen recht aan ontlenen (dat is iets dat altijd in de AV staat). Het is mij ook totaal onbekend dat je bij een verhuizing van adsl van kpn je contract met de provider opnieuw in zou laten gaan (ik werk al behoorlijk lang op de helpdesk van kpn-adsl, hoor veel dingen maar dat nog nooit).. Sterker nog, het verhuizen van adsl via een kpn-adsl lijntje loopt niet eens via wanadoo, maar dat geef je door bij de klantenservice van kpn en zij regelen de rest. Je hebt dan niets met de ISP te maken...

Het grote probleem is dus dat die gast bij de verhuizing jou verkeerd voorgelicht heeft en ik denk dat ze die procedure inzetten bij wanadoo family of direct (via hun eigen of BBned netwerk). Ik kan me niet voorstellen dat je twee weken geleden iemand aan de lijn gehad heeft die toevallig precies dezelfde fout maakt. Heb je echt dat telefoongesprek gehad? Want dat zou echt te toevallig zijn...

[ Voor 7% gewijzigd door JvS op 18-07-2005 22:42 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• bjck
Denk net als JvS inderdaad dat ze dingen door elkaar halen. KPN-DSL kent geen verlening of vernieuwing van contract bij verhuizen. BBned en op hun eigen netwerk (Direct & Family) kunnen ze die procedure wel eens toepassen inderdaad.

Maar je weet 't nooit welke dingen ze doen. Immers heeft KPN-DSL na een jaar ook geen verlenging met dezelfde periode, dat is puur een ISP aangelegenheid/beslissing. Vermoedenlijk zal de termijn niet opnieuw gestart zijn vanaf verhuisdatum maar oude datum geldig, maar zeker weet je 't niet eignelijk.

Ook staat er niets over in de voorwaarden voor zover ik kon vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door bjck op 18-07-2005 23:07 ]

Verwijderd

JvS schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:41:
Mjah, met wat helpdeskmedewerkers zeggen, kan je niets. Je kan er geen recht aan ontlenen (dat is iets dat altijd in de AV staat.
Lijkt mij, dat als je dat hard gaat spelen, dat die voorwaarde nietig is. Immers de helpdesk is de enige telefonische contactmogelijkheid voor een klant, en wel degelijk een representatie van het bedrijf.
Het is mij ook totaal onbekend dat je bij een verhuizing van adsl van kpn je contract met de provider opnieuw in zou laten gaan
Dit was bij mij (xs4all) 3 maanden geleden iig niet zo. In de Wanadoo algemene voorwaarden staat iets dergelijks ook niet, alhoewel ik met de search wel kon vinden dat deze voorwaarden nog niet zo gruwelijk lang geleden juist op dat punt veranderd zijn.

Ik heb in elk geval al van meerdere mensen gehoord dat zij een dergelijke voorwaarde wel kregen bij verhuizing. Uiteraard snerend op geantwoord dat ze dan maar niet zo'n cheap-ass provider hadden moeten nemen, maar gewoon xs4all :)

Ik zal eens kijken welke providers dat betrof, als ik de personen nog kan traceren.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 23:23:
Ik heb in elk geval al van meerdere mensen gehoord dat zij een dergelijke voorwaarde wel kregen bij verhuizing. Uiteraard snerend op geantwoord dat ze dan maar niet zo'n cheap-ass provider hadden moeten nemen, maar gewoon xs4all :)
Dat heeft niets met xs4all te maken, maar alles met kpn. Zij verhuizen gewoon veel goedkoper (voor ISP's) dan andere DSL aanbieders, daar is het zo duur voor dat ze OF klanten het complete bedrag (soms wel 250 euro) laten betalen of dat ze het gewoon niet ondersteunen, OF het jaarcontract weer opnieuw in laten gaan.

Ik kan me daarom niet voorstellen dat wanadoo dit bij hun kpn-adsl klanten doet en denk dat die medewerker dit door elkaar gehaald heeft met klanten via hun eigen netwerk of dat van BBned.

offtopic:
KPN verdient geld dat ze uitgeven met goedkoop verhuizen overigens makkelijk terug met hoge prijzen. (De kwaliteit van de XS4all adsl aansluiting heeft overigens 90% met kpn te maken, niet echt direct met xs4all zelf, alle kpn-adsl ISP's doen het prima, ook wanadoo en tiscali en versatel doen het technisch nagenoeg perfect om de drie engsten van dat kamp even te noemen :P).

[ Voor 10% gewijzigd door JvS op 18-07-2005 23:40 ]

• koelkast
  • Niet online
Van Wanadoo heb ik op 2 september 2004 het volgende e-mail ontvangen.
Ze hebben het daar duidelijk over een nieuwe aansluiting, toch?
Facturatie Wanadoo ADSL Lite

Geachte heer ****

Van KPN hebben wij vernomen dat uw ADSL aansluiting is opgeleverd. In deze e-mail vindt u informatie over uw abonnement en de facturatie.

Nu uw verbinding is opgeleverd, kunt u met uw ADSL modem en de door Wanadoo verstrekte gegevens gebruik gaan maken van ADSL. Voor het installeren van ADSL verwijzen wij u graag naar de door KPN geleverde documentatie. Heeft u aanvullende vragen over de installatie, dan kunt u terecht op www.kpnadsl.com/support of bij de KPN Servicedesk ADSL, telefoonnummer 0900-0244 (10 cent per minuut).

Hieronder vindt u nogmaals uw ADSL inloggegevens:

Met de oplevering van uw ADSL aansluiting start tevens de facturatie. Wanadoo zal steeds aan het begin van de maand het Wanadoo-deel van het abonnementsgeld van uw rekening afschrijven. Afhankelijk van een eventuele promotie waarvoor u bij het inschrijven voor ADSL in aanmerking kwam kan het te incasseren bedrag de eerste maand(en) afwijken van het normale maandbedrag (€ 15,-), of zelfs nul zijn. Het KPN-deel van het abonnementsgeld (€ 19,95) wordt door KPN verrekend via uw reguliere tweemaandelijkse telefoonrekening.

Voor de huidige maand worden uiteraard alleen de nog resterende dagen in rekening gebracht. Volgende maand wordt dit bedrag, samen met het abonnementsgeld van die maand, in rekening gebracht. Indien u gebruik maakt van een aanbieding, dan wordt eventuele korting uiteraard verrekend.

Uiteraard brengt óók KPN de eerste maand alleen de dagen na oplevering van uw ADSL verbinding in rekening. Via de eerstvolgende telefoonrekening van KPN worden tevens eventuele aansluit- en modemkosten verrekend (of dit al dan niet van toepassing is hangt af van een eventuele promotie waarvoor u bij het inschrijven voor ADSL in aanmerking kwam).

In de sectie Mijn abonnement op de website van Wanadoo kunt u op elk gewenst moment on line uw facturen bekijken. De eerste factuur is beschikbaar met ingang van de eerstvolgende kalendermaand na het opleveren van uw abonnement. U vindt de sectie Mijn abonnement op: www.wanadoo.nl/mijnabonnement.

Wij wensen u veel internetplezier met Wanadoo ADSL Lite. Mocht u administratieve of technische vragen hebben over uw abonnement, dan kunt u terecht op de helppagina's van Wanadoo: www.wanadoo.nl/mijnabonnement. Mocht u problemen ondervinden die niet via de helppagina's verholpen kunnen worden, dan kunt u een vraag stellen via: www.wanadoo.nl/contact.

Met vriendelijke groet,
Wanadoo
edit:
quote gefixed

[ Voor 1% gewijzigd door bjck op 19-07-2005 13:25 ]

• koelkast
  • Niet online
Ik heb nu maar een brief naar de klachtenservice gestuurd. Ik hoop dat het wat uithaalt. Anders blokkeer ik de rekening van Wanadoo om geld af te schrijven en neem ik gewoon @home internet ofzo...

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Moet je vooral doen, want met die argumenten sta je totaal niet in je recht, omdat je denkt dat je met die mail met daaronder een standaard tekst iets geeist kan krijgen. Ook die gesprekken met die helpdesk medewerkers is leuk, dat zijn callcenter medewerkers /uitzendkrachten die bij het bedrijf SNT werken en voor wanadoo de telefoon opnemen. Die zijn soms verkeerd geinformeerd en daar kan jij geen recht aan ontlenen.

Het is vervelend voor je, maar je contract loopt gewoon door tot de periode waarin het oorspronkelijk bepaald was.

Maar als je dit doet, dan wens ik je succes. je gaat een incassobureau op je dak krijgen dan nameljk. Nou kan je die wel negeren, maar grote bedrijven laten dit soort dingen niet zitten en zullen dit tot en met de deurwaarder (gerechtelijk bevel, dus niet te negeren) door laten spelen denk ik.

[ Voor 52% gewijzigd door JvS op 19-07-2005 18:24 ]

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:21
wat is dat toch altijd met die jaarcontracten. dat ze dat maar eens onrechtmatig maken. Gewoon een jaarcontract voor het eerste jaar en daarna een maand opzegtermijn.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ow volgens mij is dat zelfs onrechtmatig, net als 3 maanden opzegtermijn (wat ALLE GSM providers hebben) volgens mij ook niet echt hard te maken is, behalve als "we willen het zo moeilijk mogelijk maken om weg te gaan".

• bjck
koelkast schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:52:
Ik heb nu maar een brief naar de klachtenservice gestuurd. Ik hoop dat het wat uithaalt. Anders blokkeer ik de rekening van Wanadoo om geld af te schrijven en neem ik gewoon @home internet ofzo...
Je kan tegenwoordig gewoon je DSL laten overzetten van netwerk zonder dat je ISP daar iets aan kan doen. Of je ook naar een andere KPN-DSL aanbieder kunt overstappen zonder dat Wanadoo dat tegen kan houden weet ik alleen niet... JvS?

Als je een aanvraag bij een ISP doet die via andere DSL-netwerken (telco's) leveren kan je gewoon een overstap aanvragen en wordt je telefoonlijn omgeprikt naar hun apparatuur ipv die van KPN-DSL. Tiscali levert ADSL Special waar je het over had bijvoorbeeld over Tiscali's eigen DSL netwerk in plaats van KPN-DSL.

Enigste waar je op moet letten is dat je overstap eerst bevestigd moet worden voordat Wanadoo de lijn gaat opzeggen bij KPN. 't Is een mogelijkheid, maar bedenk wel dat het niet zomaar 'terug gedraaid' kan worden.

[ Voor 20% gewijzigd door bjck op 19-07-2005 19:31 ]

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je kan binnen kpn altijd overstappen, geen enkel probleem. Alleen betekent dat niet dat wanadoo je geen rekening gaat sturen om alles af te rekenen. Wanadoo hoeft geen toestemming te geven boor die overstap en kan na de overstap ook geen opdracht geven de lijn te verwijderen.

Maar dan ga je dus wel tot het eind van je contract rekeningen krijgen.

• exempt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-12-2023
ik zou direct zorgen dat het abbonement word opgezegt,
thuis heb ik ook wanadoo gehad, ik wou er ook mee stoppen
was het abbonement stopgezet,
allemaal gezeik gehad, :(
krijg ik uiteindelijk ook nog 2 keer een incassoburea achter me aan... })

dus zorg maar dat je ervan af komt, succes!! 8)7 |:(

Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do...!

• koelkast
  • Niet online
Nou, ik heb dus 2 weken geleden al een fax gestuurd, maar natuurlijk is deze nog niet beantwoord door Wanadoo. Zonet maar weer eens gebeld; blijkt dat de klachtenafdeling het druk heeft. Daardoor is er ook geen termijn aan te geven wanneer er een reactie volgt. En helaas moest ik ook nog 7 minuten wachten a 10 ct. per minuut.

Ik neig er nu echt naar om maar gewoon een blokkade op m'n rekening te zetten, want ik word wel zo ontzettend flauw van Wanadoo. Bah!

Verwijderd

Hoi,

Wat een puinhoop bij Wanadoo.
In april 2003 wordt onze kabelinternet omgezet naar een ADSL-Basic.
In oktober 2003 upgrade ik adsl-basic naar adsl-plus.
Omdat ik vorig jaar al van provider wilde veranderen i.v.m. lagere kosten kreeg ik te horen dat ik 1 maand voor 29 oktober moest opzeggen, dus voor oktober 2004. Omdat het veranderen van provider niet echt soepel verloopt besloot ik om toch maar bij Wanadoo te blijven.

Omdat wij gaan verhuizen was het nu een mooie gelegenheid om alsnog mijn telefoon en adsl op te zeggen met ingang van 30 september, ik hoef dan immers nog maar 1 maand onnodig te betalen.
Mooi niet, ik kreeg te horen dat ik tot april 2006 vast zit aan mijn adsl van wanadoo, kosten 54.95 per maand 7 maanden lang (totaal 380,00 euro).

Ik word gedwongen om op mijn nieuwe adres gewoon telefoon te nemen met mijn huidige adsl van Wanadoo. Het is mijn eigen schuld dat ik ga verhuizen, moet ik maar niet verhuizen.
Het vervelende is dat als ik mijn adsl opzeg in februari zodat ik ruim omtijd ben ik pas een nieuw adsl elders kan aanvragen als mijn telefoon adsl-vrij is omdat getest moet worden of mijn telefoonlijn geschrikt is voor adsl.

Echt belachelijk en je staat met je rug tegen de muur.

• bjck
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 01:09:

Het vervelende is dat als ik mijn adsl opzeg in februari zodat ik ruim omtijd ben ik pas een nieuw adsl elders kan aanvragen als mijn telefoon adsl-vrij is omdat getest moet worden of mijn telefoonlijn geschrikt is voor adsl.

Echt belachelijk en je staat met je rug tegen de muur.
Welnee. Je hebt als consument juist door de introductie van de telco-telco migratie mogelijkeheid alle touwtjes in handen. Je kan je lijn ook over twee weken van ISP of netwerk laten overzetten als je dat wilt. Alleen aan de afspraak die je met Wanadoo hebt gemaakt over de duur van je contract/abonnement kan je niets aan doen.

Als je ergens een maand abonnee bent kan je alweer overstappen, of het financieel ook handig is is even los daarvan.

[ Voor 8% gewijzigd door bjck op 04-08-2005 07:46 ]

Verwijderd

*** UPDATE ***

Vandaag alle papieren erbij gepakt en weer gebeld naar Wanadoo maar nu de vraag heel anders gesteld:
Ik vraag aan de medewerker dat als ik bijvoorbeeld in april 2003 een abonnement neem op adsl-basic en ik deze in oktober 2003 upgrade naar een adsl-plus wanneer ik dan zou kunnen opzeggen.
Als antwoord kreeg ik te horen dat ik dan per oktober kon opzeggen.
Je voelt het al.............gelijk opgezegt.

Om je ADSL te laten overnemen schijnt ook weer niet zo vlekkeloos te verlopen.
Ik ga voor zekerheid en heb op mijn oude adres nog tot 30 september internet.
Met een beetje geluk heb ik op het nieuwe adres voor 30 september internet zodat ik niet zonder kom te zitten. Hoezo verslaafd ;)

Nu kan ik opzoek naar een andere provider "EINDELIJK"

• koelkast
  • Niet online
Er is weer een update van mijn kant. Op 20 juli heb ik een fax gestuurd met het verhaal, zoals ik hem hier heb verteld. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik erg teleurgesteld was in Wanadoo. NIets van gehoord, zelfs geen bevestiging van ontvangst.

Vandaag belde ik maar eens de helpdesk met de vraag of ze mijn klacht al hadden behandeld. Na veel wachten meldde de helpdeskmedewerker me dat de klacht is behandeld, en dat het abonnement afloopt op 31 augustus 2005, zoals ik had gewenst. Ik begon bijna te juichen, maar heb nog wel om een bevestiging gevraagd, en ook de naam van de medewerker. Duidelijk.

Nu was het punt dat het abonnement dus overgenomen moet worden door Tiscali. Deze overname van minimaal 2 weken van tevoren, dus dat ging voor 31 augustus niet meer lukken. Daarom moest ik volgens Tiscali een HOP aanvragen, en de lijn bij Wanadoo moest niet gesloopt worden.

Wanadoo weer gebeld. Nu bleek dat de lijn niet administratief opgezegd kon worden, omdat het loopt tot 30 maart 2006!!!! Op mijn vraag waarom de medewerker vanmiddag zei dat het 31 augustus 2005 afliep, werd maar weer gezegd dat het een foutje moest zijn! Ook stond de klacht nog gewoon in behandeling; er was nog niets mee gedaan!

Er wordt dus volop gelogen, en er worden gewoon veel fouten gemaakt, allemaal in het nadeel van mij, de klant. Dat KAN toch niet? Excuses worden wel gemaakt, maar "helaas kan ik er niets aan doen". Op mijn vraag hoe ik de klachtenlijn wél kan bereiken wordt naar brief of fax gewezen. "Dat kan zo 4 weken duren".

Ik hoop dat ik een bevestiging krijg van mijn gesprek van vanmiddag (klacht behandeld, 31 augustus 2005 einde). Hier klopt gewoon niets van!!!

Ik ben het zo verschrikkelijk zat bij Wanadoo, ik neig er naar om mijn incasso van hun stop te zetten en het dan maar aan de deurwaarder te vertellen. Misschien dat ze het verhaal dan serieus nemen!

Verwijderd

Tip:

http://www.safecall.nl

Een onafhankelijke partij welke het telefoongesprek voor je opneemt. Het is wel verstandig even te melden dat je het gesprek opneemt, maar als particulier juridisch niet noodzakelijk.

• koelkast
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 21:33:
Tip:

http://www.safecall.nl

Een onafhankelijke partij welke het telefoongesprek voor je opneemt. Het is wel verstandig even te melden dat je het gesprek opneemt, maar als particulier juridisch niet noodzakelijk.
Helaas heb ik hier nu niets meer aan, kost het € 0,80 per minuut, en kan je hier geen 0900-nummers mee bereiken. Op zich leuk idee, maar heb ik dus niets aan, helaas...
Pagina: 1