Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 21:23

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

Topicstarter
ik heb het afgelopen week al 3 x meegemaakt dat er mensen zijn die een berichtje van vodafone krijgen, een spraakbericht (wat je nergens af luisteren kunt?)..en er verschijnt op het display van je telefoon een soort tape-achtig-icoontje. Dit is er met geen mogelijkheid af te krijgen..wat heel raar is. Instellingen resetten eveneens voicemail uitschakelen en/of doorschakelen annuleren heeft geen enkele zin, het icoontje blijft er vrolijk staan.
Dit waren allen mensen met een Nokia telefoon icm het vodafone netwerk. zijn hier mensen die dit ook hebben gekregen en die meer succes dan mij hebben gehad :P met het verwijderen van het bericht en of icoontje. Ps. het maakte niks uit of de voicemail aan of uit stond.

De oplossing is niet altijd de oplossing

Verwijderd

geen idee of je er wat aan hebt, maar dit kwam ik toevallig tegen:
The tape icon is for voicemail, but the icon is never used. There also exist some so called "cellphone viruses" which can activate them. It's just an special text message.

Maybe durring the unlocking process something went accidently wrong, sh*t happens.

There are two tricks that may work:

1. remove the battery, wait some minutes, insert the battery and start the phone.
2. put in another SIM card of a friend (it's got to be a complete other provider!)

bron: http://www.mobiledia.com/forum/topic8672.html