[GTASA] savegame kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-12 12:12
Ik ben mijn savegames kwijtgeraakt (vergeten dat dat niet bij het spel zelf opgeslagen wordt), heeft iemand wellicht een savegame voor mij, liefst van (een paar missies) na de vrijlating van Sweet (waarbij je de buurt opnieuw moet veroveren van de andere bendes).

Als ik helemaal opnieuw moet beginnen, dan gaat het spel weg, daar heb ik geen zin in. Bedankt alvast

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Modbreak:Reageer dan niet, een volgende keer UTFS roepen en je hebt een waarschuwing aan je broek hangen :{

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 18-07-2005 21:59 ]

• Stefke
Daarmee krijg ik alleen cheats, ik wil niet cheaten, ik wil gewoon verder vanaf het moment waar ik ongeveer gebleven was.

• KappuhH
  • Niet online
Volgens mij is dit eigenlijk een cheat request. En ik denk dat je dit beter in het GTA-topic kunt vragen.

• Stefke
Nee, geen cheat. Ik wil gewoon verder kunnen waar ik gebleven was, anders gaat het spel de prullenbak in, geen zin om al die missies weer over te doen :(

Maar goed, sluit deze maar ik vrag het in GTA topic

• KappuhH
  • Niet online
Oke, kan me ook niet voorstelle dat je het spel legaal hebt anders gooi je het niet in de prullenbak. Maar oke dat is jou keuze en offtopic gelul.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

???

Je weet nu de missies uit je kop, zelfs de moeilijke...
Je weet wat je moet doen optimaal om het beste resultaat te bereiken zo snel mogelijk. Dus her spelen zou fun moeten zijn.

Helaas..ik heb geen safe game voor je... to shabby!

There is no place like ::1

• Stefke
Dat zou fun moeten zijn, maar ik vind de meeste missies de eerste keer al te simpel en vervelend, en ik heb geen zin dat nog eens over te doen.

• Startups
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09-2022
KappuhH schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:54:
Oke, kan me ook niet voorstelle dat je het spel legaal hebt anders gooi je het niet in de prullenbak. Maar oke dat is jou keuze en offtopic gelul.
Wat heeft de legaliteit hiermee te maken?

Hier enkele savegames, (google), ik ken het spel niet dus weet niet of het precies is wat je zocht:
http://www.gtasamods.com/...php?action=category&id=14

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:58

Dentheman

Zie signature

Reageer dan niet :{

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 18-07-2005 22:01 ]

Zie ondertitel

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
stefijn schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:51:
[...]

Maar goed, sluit deze maar ik vrag het in GTA topic
Dat lijkt me opzich nog niet zo verkeerd :) Doe dat dan maar, of zie anders het hierboven gegeven linkje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.