Ik ben van plan om binnenkort een 42" plasma aan te schaffen. De meeste modellen die in mijn prijssegment vallen hebben een resolutie van 852 x 480. Ik had liever 1024X768 gehad i.v.m. het feit dat ik ook mijn laptop er wel eens aan wil hangen. Ook met het oog op HDTV is het misschien niet verstandig om een Plasma te nemen wat een resolutie heeft van 852 x 480.
Wat is jullie visie hierop? Doorsparen en een TV kopen met een hogere resolutie, of kun je nog wel uit de voeten met een 852 x 480 scherm? (DVD kijken, PS2 games spelen e.d.) Ik weet dat de HDTV ontwikkelingen langzaam gaan, maar ik ben bang dat ik straks zo'n TV een paar maanden heb, dat ik dan misschien opeens de functionaliteit ga missen.
Wat is jullie visie hierop? Doorsparen en een TV kopen met een hogere resolutie, of kun je nog wel uit de voeten met een 852 x 480 scherm? (DVD kijken, PS2 games spelen e.d.) Ik weet dat de HDTV ontwikkelingen langzaam gaan, maar ik ben bang dat ik straks zo'n TV een paar maanden heb, dat ik dan misschien opeens de functionaliteit ga missen.
Beauty is in the eye of the beerholder