afgebroken stekker

Pagina: 1
Acties:
  • 736 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Recent heb ik bij het er uithalen van mn koptelefoon een stukje stekker afgebroken. Niet zo handig denk je dan, ja niet zo handig. Het er uit halen lukt me ook niet zo geweldig, of ik niet zo handig ben of dat dat gewoon een teringwerk is mag je zelf bepalen. Van trekken heb ik als student tandheelkunde normaal gesproken wel kaas gegeten maar het wil bij dit niet zo helpen :) Ik denk dat der nog zo'n 3mm stekker in zit aan de onderkant.

Het bewuste en schuldige stukje stekker zit in mn laptop (acer 1511LMi) en ik heb reeds geprobeerd dat kreng er uit te krijgen met schudden, een houtje en superglue, openmaken en kijken of ik dr ook bij kan komen en met heel hard er naar kijken oftie dr misschien niet uit wil komen. Ook een stukje kaas voor de ingang wil niet helpen.

Kan ik de computer zo ver krijgen dat ie dingen over mn boxen gaat spelen alsof dr geen kopfoon in zit? En heeft iemand nog ideeen over hoe ik dat !@#!$%!! stukje dr weer uit kan krijgen? :) Bij voorbaat dank

dikke edit: hij is er uit!!! :D

Foto: http://rapidshare.de/files/3290216/IMAG0062.JPG.html

[ Voor 6% gewijzigd door Vorak op 23-07-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

met een magneet misschien? let wel dat ie niet bij de hardeschijf zit dan!

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:32

JdM

Humbled

Stofzuiger modden> maak een rietje aan het eind en suck hem eruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Ik weet niet hoe dat precies zit, maar die 1511's zijn best aardige kasten, als het niet al te krap is van binnen en je er enigzins bij kan kan je 'm er misschien van de achterkant uit duwen? Dit hangt natuurlijk ook af van de gebruikte connector, anders kan je er alsnog niet bij ;)

Vrij lastige situatie, misschien kan je een foto maken (macro stand)? Dat geeft vaak meer creatieve opwellingen. Buiten dat, hoe diep zit ie eigenlijk precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36275

Mischien iets stevigers van een houtje proberen en goede lijm gebruiken. Met mijn lijm breek je sneller dat stekkerdeeltje doormidden dan de lijm. Mischien een plan om van tevoren met een wattenstaafje en wat ontvetten t stukje te ontvetten. Anders even t deksel openenschroeven en m er zo uitpulken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
zo, wat snel met die reacties, bedankt allemaal voor het meedenken :D

Ok, ik heb net die bak nog een keer uit elkaar gehad, als ik de behuizing om de pluggen losmaak kun je de hdd er uit trekken. dan zie je de soundcard zitten maar je kunt er niet bij. Verder losmaken leert me dat ik de hele laptop behuizing los moet maken om enige kans te hebben om er bij te kunnen komen en zelfs dan wordt het denk ik lastig.

Met een magneet er bij porren lijkt me ronduit gevaarlijk en ik denk wel een echt heftige magneet te moeten gebruiken om em er uit te kunnen krijgen, zit namelijk zo'n 5-6 mm diep er in en naar mijn idee goed vast.

Stofzuiger modden lijkt me grappig en ga ik zo ff proberen :D als ik een rietje kan vinden that is. zowieso koel idee :]

Foto maken zal ik ff proberen maar het zal met een webcam zijn dus erg mooi zal ie wel niet worden. je moet je voorstellen dat ik als ik em open maak een printplaatje met de geluidskaart heb, met een metalen casing er omheen. dan heb ik aan de kant van de printplaat waar de ingang op zit zo'n 3 mm speling. dat is erg weinig

Ik maak me geen zorgen over de soort lijm :] heb het een half uur laten zitten en dan trekken. Geen houvast, trok em er zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
hehe geen rietje dus stofzuiger valt af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

openmaken lijkt me niet zinnig.
De optie om over je speakers te werken zie ik evenmin zitten; volgens mij is dit echt hardwarematig.

Je kunt onderdaad met een ijzeren pinnetje en wat lijm aan de slag gaan.... dat lijkt me de meest laptop-vriendelijke oplossing.

Als het echt niet anders kan, heel (heel!!!!) voorzichtig die plug uitboren (eigen risico ;) ). Komt ook weer in de tandarts wereld voor....

Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:57
is de binnenkant van de plug toevallig van kunststof?
zo ja dan kun je idd met een klein boortje en met de hand het pinnetje eruit halen

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
zou ik met uitboren niet de boel door oververhitting slopen? Ik kan een beetje moeilijk met waterkoeling hier in werken :) bovendien weet ik niet hoe diep ik moet boren dus is wel aardig risky.

Ik kan natuurlijk met een wortelkanaalvijltje proberen, die hebben een snijdende punt maar ik weet niet of ze scherp genoeg zijn om in het metaal te komen. Kan proberen daarmee een soort wokkel er in te draaien en dan te trekken, kijken oftie meekomt. Maar dat kan ik pas morgen proberen want ik heb mn spullen nog op de faculteit staan :)

Natuurlijk moet ik zo koppig zijn vanavond nog wat te proberen. Ik ga zo nog maar eens wat met lijm proberen dat lijkt me toch de meest kanshebbende optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-05 08:32
R3dn3ck schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:33:
met een magneet misschien? let wel dat ie niet bij de hardeschijf zit dan!
Kan hier alleen maar om lachen. Hoop dat je het zelf ook een keertje probeert voor je het anderen adviseert _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
  • Laatst online: 19:57
je kan ook boren met de hand
en boren in zo'n klein stukje metaal wordt niet zo heel heet hoor. gewoon heel rustig aan en dus liefst met de hand een stukje erin draaien en eruit trekken, dit gaat aleeen wel lastig omdat het metaal is

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104928

een jack plugje meet hier 15mm

wat doe je dan als je een kies moet uitboren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Vorak schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:22:
zou ik met uitboren niet de boel door oververhitting slopen? Ik kan een beetje moeilijk met waterkoeling hier in werken :) bovendien weet ik niet hoe diep ik moet boren dus is wel aardig risky.

Ik kan natuurlijk met een wortelkanaalvijltje proberen, die hebben een snijdende punt maar ik weet niet of ze scherp genoeg zijn om in het metaal te komen. Kan proberen daarmee een soort wokkel er in te draaien en dan te trekken, kijken oftie meekomt. Maar dat kan ik pas morgen proberen want ik heb mn spullen nog op de faculteit staan :)

Natuurlijk moet ik zo koppig zijn vanavond nog wat te proberen. Ik ga zo nog maar eens wat met lijm proberen dat lijkt me toch de meest kanshebbende optie
Je moet kijken of je industrielijm kunt krijgen. Daarmee lijm je nog 2 luciferstokjes met de kopse kant muurvast op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

mja tuurlijk met de hand... of desnoods een dremel-achtig ding.
Neem dus geen dikke krachtstroom-boormachine ;)

maar inderdaad, vermoedelijk heb je wel een handboortje als soon-to-be-tandarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
hehe heb geen handboor, alleen een dremel maar die kan op variabele snelheid en ik ben wel handvast. De bijgeleverde boortjes zijn echter allemaal te dik om enige kans te hebben (klote supplies er bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
kheb industrielijm, van het soort dat kunstgebitten van neanderthalers die op stenen kauwen nog kan lijmen dus dat is het probleem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Vorak schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:35:
hehe heb geen handboor, alleen een dremel maar die kan op variabele snelheid en ik ben wel handvast. De bijgeleverde boortjes zijn echter allemaal te dik om enige kans te hebben (klote supplies er bij)
dan zou ik morgen maar een handboor (zoeen met schroefdraad bijvoorkeur) regelen. als je er nu mee gaat klooien maak je de zaak alleen maar kapot...

anders even met lijm proberen, maar doe niets met boren zonder dat je exact weet wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
Ben em nu aan het uit elkaar halen, kijken of we er nu bij kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
ok goeie god hoe krijg ik die behuizing dr af? volgens mij heb ik echt alle schroefjes wel gehad. Wel leerzaam zo ff die boel uit elkaar halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-05 08:44

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

zou t veranderd zijn dan?

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
? wat bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

AzzKickah

06-CENSORED

Heb je nog garantie??
Ga dan niet zelf met lijm zitten kloten, lever dat ding gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

AzzKickah schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:53:
Heb je nog garantie??
Ga dan niet zelf met lijm zitten kloten, lever dat ding gewoon in.
*eensch*

valt dit echter onder garantie? Als het niet hun hoofdtelefoon was maybe niet... ik hoop voor je dat ze coulant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
ja hij is net 6 weken weggeweest om een nieuwe harde schijf er in te krijgen, dus van die "service" ben ik wel goed flauw. Ik probeer eerst zelf wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
ik denk inderdaad ook niet echt dat dit onder garantie valt. Is eerder gebruikersfout (damn 10e kopfoontjes van philips)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
oke, ding uit elkaar gehad, kon er inderdaad niet bij, zit een koper ( denk ik) behuizing over de stekkertjes heen. Heeft iemand nog ideeen hoe ik em kan laten denken dat er nix in die uitgang zit? Of bijvoorbeeld de microfoon uitgang laten denken dat ie een koptelefoon uitgang is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84159

De koppeling naar de speakers loopt meestal via de koptelefoon uitgang. Dus dat is via de hardware al zo vast gezet. Ik denk dat van de opties die ik hier zo lees uitboren wel de beste is, maar dat is ook wel heel tricky, je kan namelijk ook de contacten beschadigen aan de binnenkant. Dus zorg dat je een goede sterke boor hebt, op een laag toerental aan de slag gaat, en regelmatig het uitgeboorde materiaal er uit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
mja ik ben ook bang dat de soundcard naar de gaarheid gaat als ik er aan blijf klooien op zich.

maar ik weet wel zeker dat ik wel es heb gezien dat je een menu'tje kreeg als je iets in je soundcard stak bij bepaalde computers, waarmee je dan kon bepalen welke uitgang wat deed. Heeft daar verder niemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwizard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2024

madwizard

Missionary to the word of ska

Vorak schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:39:
oke, ding uit elkaar gehad, kon er inderdaad niet bij, zit een koper ( denk ik) behuizing over de stekkertjes heen. Heeft iemand nog ideeen hoe ik em kan laten denken dat er nix in die uitgang zit? Of bijvoorbeeld de microfoon uitgang laten denken dat ie een koptelefoon uitgang is?
Ik weet niet hoe het ding kijkt of er iets in zit, maar er zijn pluggen waar je een schakelcontact hebt dat dicht gaat (of juist open) als er een stekker in zit. Misschien dat je dat contact permanent kunt verbreken (of verbinden), maar waarschijnlijk kun je niet bij de pootjes? Of hetzelfde op de print doen. Allemaal heel slecht voor je garantie en zeker niet zonder risico maar het is een idee :).

www.madwizard.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Zoals ik al in het andere topic schreef: koop een simpel USB hoofdtelefoontje. Je PC ziet dat ding als een extra geluidskaart en je kunt weer muziek luisteren. Je kunt boxjes kopen volgens hetzelfde principe.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-05 13:58
Vorak schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:40:
Ben em nu aan het uit elkaar halen, kijken of we er nu bij kunnen
Als je hem niet uit elkaar krijgt, voorzichtig kijken of het toetsenbord loskan (meestal wat klemmetjes wegduwen). Vaak zitten daaronder nog 1 of 2 schroefjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ga in ieder geval niet lopen boren. Dat is echt idioot, komt al dat vijlsel in je laptop 8)7

Of met lijm of terugbrengen en vragen of ze er even voor je naar willen kijken denk ik.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

uhhhhhh als je daarna goed leegzuigt valt het risico met vijlsel wel mee hoor.
Heb jij soms een beter plan?

Ook als je een handboor neemt, goed afzuigt en dan niet gaat schudden met de laptop voor uitzuigen... dan zou ik dat risico wel durven lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Komt altijd wel wat in die laptop terecht. Beter is gewoon even inleveren..tenzij dat honderden euro's gaat kosten..maargoed eerst maar even vragen.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
[schreeuwmode]
NIET GAAN BOREN!!!! DAARMEE LOS JE HET PROBLEEM NIET OP!!! JE VERNIELT DE BOEL ALLEEN MAAR MEER!!!
[/schreeuwmode]

Vraag desnoods iemand in familie/vriendenkring die wel een beetje met elektronica sleutelt of die je laptop even uitelkaar wil halen om bij die plug te kunnen verwijderen....

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:12
drupje seconde lijm op een sate prikker, dan moet je em zo er uit kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Wat misschien ook te proberen valt; is een oud stekkertje pakken, ongeveer de 6mm afzagen, superlijm erop, ff wachten en dan eruit proberen te trekken. Let wel op dat je er niet te veel lijm op doet anders komt het nog in je aansluiting terecht.
ik zal voor je duimen ;)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149578

één klein druppeltje second lijm op een passend staafje even wachten en je trekt hem er zo uit.
een magneet werkt niet , er zit koper en plastic in.
Ook een metalen naald waar je de punt van verhit en dan in de rest van de plug steekten dan laat afkoelen voor je hem er uit trekt helpt mischien
piet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:27

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het probleem met die connectors is dat ze zichzelf nog wel eens vast willen klemmen, en dan kun je nog zoveel trekken, zonder grip kom je er dan echt niet.
Zoals gezegd: Die dingen hebben een schakelcontact dat nu dwarsligt. Wat je zou kunnen proberen is kijken of je er een soort van plastich (dus isolerend) hoesje om het pinnetje kunt werken. Dan ziet de laptop met een beetje mazzel niet meer dat er een pinnetje in zit. Als je pech hebt nog wel, maar dat houdt dan in dat het schakelcontact naar boven contact en niet op de plug zelf. Bovendien kon je met een plastic hoesje nog wel eens de mazzel hebben dat je wat speling hebt, waardoor het je ding er zo uittrekt :)

Overigens zit ik me net af te vragen of je, gezien het fijnmechanische spul dat je van je opleiding hebt, niet iets zou kunnen met een female platte stekker (die gebruiken ze ook voor de aansluiting van bijv. autoluidsprekers). Als je die om de 3 mm die je nu hebt voldoende vastknijpt (metaal op metaal, werkt wel, zeker als je ook nog iets van lijm gebruikt, maar dat zou ik pas als laatste proberen), heb je mogelijk genoeg grip om hem er uit te trekken :)

Suc6! :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Je kan natuurlijk ook gewoon die connector eraf solderen en een nieuwe erop solderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:12:
Je kan natuurlijk ook gewoon die connector eraf solderen en een nieuwe erop solderen :+
als ik er bij zou kunnen wel ja.. maar ik heb maar een 3 mm speling zelfs met de kast open dus dat gaat niet :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
Eerst morgen eens naar de norrod, kijken wat ze dr van zeggen. Verdere riskante ondernemingen volgen later ;]]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
weet iemand trouwens of het doenbaar is om zelf een nieuwe soundcard in de laptop te zetten? Als diegene me dan ook gelijk ff vertelt hoe ik dat ding echt vrij radicaal uit elkaar krijg om er goed bij te kunnen. Heb ik daar speciaal gereedschap voor nodig bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
The_Eagle schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:43:
Het probleem met die connectors is dat ze zichzelf nog wel eens vast willen klemmen, en dan kun je nog zoveel trekken, zonder grip kom je er dan echt niet.
Zoals gezegd: Die dingen hebben een schakelcontact dat nu dwarsligt. Wat je zou kunnen proberen is kijken of je er een soort van plastich (dus isolerend) hoesje om het pinnetje kunt werken. Dan ziet de laptop met een beetje mazzel niet meer dat er een pinnetje in zit. Als je pech hebt nog wel, maar dat houdt dan in dat het schakelcontact naar boven contact en niet op de plug zelf. Bovendien kon je met een plastic hoesje nog wel eens de mazzel hebben dat je wat speling hebt, waardoor het je ding er zo uittrekt :)

Overigens zit ik me net af te vragen of je, gezien het fijnmechanische spul dat je van je opleiding hebt, niet iets zou kunnen met een female platte stekker (die gebruiken ze ook voor de aansluiting van bijv. autoluidsprekers). Als je die om de 3 mm die je nu hebt voldoende vastknijpt (metaal op metaal, werkt wel, zeker als je ook nog iets van lijm gebruikt, maar dat zou ik pas als laatste proberen), heb je mogelijk genoeg grip om hem er uit te trekken :)

Suc6! :)
Ik heb rondom het stekkertje geen speling dus dit zal helaas niet gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84159

Gebruik de edit knop eens Vorak ;) Hij zit er niks voor niks.

Een nieuwe geluidskaart inbouwen zal moeilijk gaan, een laptop is een grote printplaat, dus dan wordt meteen ALLES vervangen. Wat je wel kan doen is via een USB soundcard werken of een PCMCIA card. Maar omdat de kopeling naar de speakers in de laptop via de standaard kaart lopen kan je hier nooit om heen. Tenzij je zelf de connector los gaat solderen en terug zetten, maar zeg dan maar bye bye tegen je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjhgvr
  • Laatst online: 11-05 10:05
Als ik het goed begrijp denk ik dat als je gaat boren, het ding alleen maar meedraait, en je er verder dus nog niks aan hebt.

Edit:
Waarschijnlijk zal als je de connector "eruit soldeerd" je speakers weer gewoon werken... correct me if I'm wrong.. edit2: maar dat gaat dus niet .. maar 3 mm speling zei je.

[ Voor 48% gewijzigd door sjhgvr op 19-07-2005 19:50 ]

oisd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-03 02:46
waarom heeft er nog niemand een fijn punttangetje aanbevolen?
Ik weet niet hoe het eruit ziet natuurlijk, maar imho moet je dmv priegeeln met een fijn tangetje een jack-connector er toch wel uitkrijgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ik denk het niet.... heb hier net een prachtige ISA kaartje hetzelfde aangedaan (gewoon eens proberen) en dat lukt dus echt niet. Je hebt de speling gewoon niet (probeer maar eens een hele jack in een gewone soundcard heen en weer te bewegen; dit werkt evenmin).

Vorak: Bel morgen gewoon je laptop-boer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
Goed dan, niet naar de norrod geweest maar met boerengeweld met een 1200 watt boormachine mn vader zn gang laten gaan. Pinnetje is er uit en geluid doet het weer perfect :]]

Zal ff proberen een foto te uppen van de boormachine in kwestie en het pinnetje

Edit: foto online :]]

http://rapidshare.de/files/3290216/IMAG0062.JPG.html

[ Voor 14% gewijzigd door Vorak op 23-07-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

foto is dood.

tsjonge, ik vind het wel lef hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
hijs online! net gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:08

The_Scarabial

MTB for life!

damn dikke boor erbij zeg, maar mooi dat het pinnetje eruit is, waar vaders al niet goed voor zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Vorak schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:36:
Goed dan, niet naar de norrod geweest maar met boerengeweld met een 1200 watt boormachine mn vader zn gang laten gaan. Pinnetje is er uit en geluid doet het weer perfect :]]

Zal ff proberen een foto te uppen van de boormachine in kwestie en het pinnetje

Edit: foto online :]]

http://rapidshare.de/files/3290216/IMAG0062.JPG.html
dat heb je toch wel met een boorstandaard gedaan hoop ik he?
of ben je dat uit de losse hand gaan doen? ( _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ , respect voor je lef)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
BoudewijnLinux schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 18:18:
[...]

dat heb je toch wel met een boorstandaard gedaan hoop ik he?
of ben je dat uit de losse hand gaan doen? ( _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ , respect voor je lef)
los uit de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99987

-

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 99987 op 24-07-2005 19:29 ]

Pagina: 1