packard bell H5605 geluidskaart problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149609

Topicstarter
ik zit met het probleem dat de geluidskaart van mijn laptop niet doet wat hij hoort te doen dwz, hij werkt simpelweg niet. bij dixons vertelde ze me dat na een schone windows installatie het waarschijnlijk wel weer goed zou komen. Ok, helaas niet dus, ook niet na het ophalen en installeren van nieuwe drivers (dixons bezoek 2).

Bij apparaatbeheer geen vraagtekens, bij de eigenschappen van het apparaat de melding "apparaat werkt correct" echter in het configuratiescherm de volume regelaar "grijs". Vanuit mediaplayer wel de mogelijkheid muziek af te spelen, geen gehoor echter. Vanuit itunes is het niet mogelijk muziek te starten.

systeem:
packard bell easynote H5605

iemand met een oplossing of oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kennelijk geen soortgelijke problemen en/of oplossingen... zijn de guru's op vakantie of wordt het een prijzige check-up bij de laptopdocter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orionpax
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Wat zijn recente wijzigingen die je hebt doorgevoerd op je laptop? Zo zou je de oorzaak kunnen achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
op hardware vlak niets. ik heb de packard bell system restore uitgevoerd (lange slopende weg voor format en schone xp installatie), echter zonder verbeteringen op geluidsvlak. bij dixons wisten ze me te vertellen dat bij deze restore de nieuwe audio drivers niet waren inbegrepen... die heb ik handmatig vanaf de packard bell site gehaald... geen resultaat. het probleem doet zich voor vanaf de allereerste keer dat ik de 'kale' windows kon gebruiken.

het vreemde is dat apparaatbeheer alles als 'correct werkend' profileerd. bij de instellngen voor audio 'mist' er gewoon een hele regelaar (playback control). dixons weet niets anders dan opsturen naar packard bell, die enkel laten weten wanneer de kosten boven de 200e uitstijgen. (dan maar over op extern...?) ik ken aardig m'n weg in de pc-wereld, maar zoiets heb ik nog nooit gezien...