Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Hi] Tariefsweiziging sms buitenland rede tot opzeggen?

Pagina: 1
Acties:

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:49
Tot mijn grote spijt heb ik helaas heb ik voor twee jaar een abonnement bij Hi. Deze loopt nog negen maanden en eigenlijk zou ik hier wel kostenloos van af willen. KPN komt gemaakte afspraken niet na, doen toezeggingen die ze niet op een afgesproken datum na komen, behandelen de klant als een nummer en staan je vaak niet eens fatsoenlijk te woord.

Nu kom ik net tot de ontdekking dat het smssen in het buitenland (Indonesie) sinds kort 55 cent kost (vijfenvijftig cent ja) :X Dit terwijl ik mijn vorige vakantie in Indonesie 40 eurocent betaald heb voor het sturen van een sms.

Is dit een rede om nu van mijn abo af te komen? Of moet ik nu die negen maanden toch maar bij KPN blijven? :(

Lekker!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
waarom bel je kpn klanten service niet gewoon (ook ben je het niet eens met hun handelswijze) , kpn heeft toch het laatste woord ! en je mede tweakers kunnen toch je abbo niet stoppen !!

[ Voor 15% gewijzigd door Ghostface op 18-07-2005 18:54 ]

• Napsju
Ghostface schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:53:
waarom bel je kpn klanten service niet gewoon (ook ben je het niet eens met hun handelswijze) , kpn heeft toch het laatste woord ! en je mede tweakers kunnen toch je abbo niet stoppen !!
Ik zit momenteel in Indonesie, en ik vraag me alleen af of ik hier na mijn vakantie iets mee moet gaan doen. Misschien zijn hier namelijk wel mensen die een soortgelijk iets meegemaakt hebben.

Nee, ik ga hier de KPN niet bellen om vervolgens een half uur in de wachtrij te staan....

Lekker!

• Pumbaa82
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
stuur ze een email/brief ?

Verder zou ik de voorwaarden van je abo ff doornemen.

Punt 1:16 (pagina 17)

1 KPN is gerechtigd de Algemene Voorwaarden en tarieven te wijzigen

Ik geef je dus een hele kleine kans, het geld trouwens ook voor "reeds bestaande overeenkomsten"

[ Voor 23% gewijzigd door Pumbaa82 op 18-07-2005 19:15 ]

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:13
Volgens mij was sms-en in het buitenland vorig jaar ook al 55 cent trouwens. Vorig jaar was er wel een aktie, waarbij je in de zomer met 25% korting kon sms-en in het buitenland. Als zo'n actie eindigt, is dat geen tariefswijziging. Jammer, maar helaas dus ;)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Nee, is geen reden tot opzeggen, omdat die tariefen afhankelijk zijn van externe providers. Het is wel een reden om na te denken voor je jezelf bindt aan een 2-jarig contract.

• Napsju
Och, ik kan het natuurlijk altijd proberen.

Gelukkig sms ik nu voor VIER eurocent naar alle nummers buiten Indonesie met een simkaart van Telkomsel. Die simkaart kost hier 1,20 en daar krijg je 1 euro beltegoed op. Kan ik toch bijna 14 smsjes sturen in plaats van 1 voor het zelfde geld. _/-\o_

Lekker!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
iPodje schreef op maandag 18 juli 2005 @ 19:21:
Och, ik kan het natuurlijk altijd proberen.

Gelukkig sms ik nu voor VIER eurocent naar alle nummers buiten Indonesie met een simkaart van Telkomsel. Die simkaart kost hier 1,20 en daar krijg je 1 euro beltegoed op. Kan ik toch bijna 14 smsjes sturen in plaats van 1 voor het zelfde geld. _/-\o_
Idd, lokale simkaart kopen is goedkoper ;)

en als je internet hebt, kun je misschien ook gewoon via je provider smssen. Ik kan met T-mobile gewoon binnen mn bundel SMSsen via internet terwijl ik nu in het buitenland zit (Hongarije)

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Pumbaa schreef op maandag 18 juli 2005 @ 19:12:
stuur ze een email/brief ?

Verder zou ik de voorwaarden van je abo ff doornemen.

Punt 1:16 (pagina 17)

1 KPN is gerechtigd de Algemene Voorwaarden en tarieven te wijzigen

Ik geef je dus een hele kleine kans, het geld trouwens ook voor "reeds bestaande overeenkomsten"
Dat KPN zijn tarieven mag wijzigen, dat is een feit. Dit staat ook duidelijk in de voorwaarden. Maar dat betekent niet dat je het er mee eens moet zijn, want jij hebt als contractant getekend voor de op dat moment geldende voorwaarden, die óf voor jou moeten blijven gelden óf jij mag je contract ontbinden omdat KPN niet meer de voor jou geldende voorwaarden kan/wil nakomen.
Stel nou eens dat KPN zijn beltarief verhoogt naar 1 euro per minuut, dan denk ik dat iedereen aan de denkbeeldige bel gaat trekken, niet? ;)
Pagina: 1