[flash] Verticale image scrollbar ala speurders.nl

Pagina: 1
Acties:

• mor0n
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-03-2022
Hallo,

Ik ben al heel het internet aan het afstruinen om een dergelijke scrollbar voor productplaatjes te vinden. Maar kan tot nu toe weinig vinden. Als je naar: http://www.speurders.nl/autos/ gaat (in IE) dan krijg je daar mooi een horizontale scrollbalk met productafbeeldingen. Waar je doorheen kan scrollen en klikken op de afbeelding om zo naar het desbetreffende product te gaan.

Ik wil zoiets verticaal hebben en zodanig dan ik daar producten inprop vanuit mijn producten database. Heeft iemand een idee waar ik een dergelijk flash movie kan vinden?

En .... nee ik heb geen tijd om mij te verdiepen in flash, omdat ik niet twee keer het wiel wil uitvinden.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
deejayalwin schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:17:
En .... nee ik heb geen tijd om mij te verdiepen in flash, omdat ik niet twee keer het wiel wil uitvinden.
Je wilt vanalles hebben maar het mag geen moeite kosten?
Je zult dit soort dingen 9 van de 10 keer toch écht zelf moeten maken als je wil dat het past in je eigen design enzo. En anders kijk eens op flashkit.com, daar staat genoeg tussen.
Wij (hier @GoT) gaan het je in ieder geval niet voorkauwen of voordoen, daarvoor zul je eerst zelf wat moeite moeten investeren...

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 18-07-2005 18:21 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

met stom ^

GoT is bedoeld voor mensen die zich WEL willen verdiepen in software om iets voor elkaar te krijgen. Wat jij hier doet is een scriptrequest plaatsen en dat mag niet volgens de faque

[ Voor 23% gewijzigd door XangadiX op 18-07-2005 18:56 ]

Stoer; Marduq

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 16:01

André

Analytics dude

Zoals bovengenoemden al zeggen verwachten we meer van je dan alleen een scriptrequest. We zijn hier niet de deejayalwin afhaaldesk. Ik zou zeggen, kijk eens wat rond en probeer een leuk script te vinden die je zelf aan kunt passen. Zo leer je er ook van.

Heb je echt geen zin om je er in te verdiepen dan kunnen we ook niets voor je betekenen :)

• mor0n
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-03-2022
André schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:25:
Zoals bovengenoemden al zeggen verwachten we meer van je dan alleen een scriptrequest. We zijn hier niet de deejayalwin afhaaldesk. Ik zou zeggen, kijk eens wat rond en probeer een leuk script te vinden die je zelf aan kunt passen. Zo leer je er ook van.

Heb je echt geen zin om je er in te verdiepen dan kunnen we ook niets voor je betekenen :)
Tuurlijk, jullie hebben helemaal gelijk. Maar als je kijkt op webgebied zijn er bijvoorbeeld ook cms-en die je naar wens kan configuren. Mijn vraag was eerder gericht op een soort flash applicatie die je ook naar eigen wens kan configureren.
Ik ga eerst eens om mij heenkijken alvorens ik mij weer in flash ga verdiepen.

Krijg toch de indruk dat dat het laatste wordt :|