Goedemiddag tweakers,
Mijn geliefde 19" Vision Master Pro 450 had het volgende probleem:
http://gathering.tweakers...message/14350926#14350926
En dan met name dit gedeelte wat Mircokid beschreef:
Nu heb ik met IIyama gebeld en het probleem voorgelegd, uit de garantie etc, en die walk-in bestaat niet meer.
Zij gaven mij het telefoonnummer van microfix, die schatte de reparatie op 85 euro!
De lokale (Hoogeveen) reparateur dacht zelf aan 100-150 euro.
Er vanuit gaande dat het de Hoogspanningsunit is wil ik graag kijken of ik dit goedkoper kan oplossen. Heeft iemand nog een brakke monitor staan van hetzelfde type waar zo'n unit uitgehaald kan worden? Of denken jullie dat dit helemaal niet haalbaar is?
De reparatie kosten zoals boven gemeld staan ongeveer gelijk aan dezelfde monitor 2de hands.
Alvast bedankt.
Mijn geliefde 19" Vision Master Pro 450 had het volgende probleem:
http://gathering.tweakers...message/14350926#14350926
En dan met name dit gedeelte wat Mircokid beschreef:
Alleen na een tijdje gewoon doorgewerkt te hebben op de monitor kwam hij gisteren niet meer terug uit de stand-by modus, het ledje brand zelfs niet meer.Ik had EXACT hetzelfde met min vision master pro 450. Hij gaf soms een tik, en dan werd het beeld wat groter en meteen weer kleiner. Dit werd steeds erger. Heb toen Iiyama nederland gemaild. Ze dachten zelf aan de hoogspannigsunit. Op vrijdag hebben ze een walk-in, dan kan je je scherm (op afspraak) langsbrengen en wordt ie ter plekke gerepareerd. 2 weken geleden langsgeweest. Het was dus inderdaad de hoogspanningsunit. Eruit gesoldeerd, nieuwe erin en hij doet het al weer 2 weken prima. Kosten: € 0.
Nu heb ik met IIyama gebeld en het probleem voorgelegd, uit de garantie etc, en die walk-in bestaat niet meer.
Zij gaven mij het telefoonnummer van microfix, die schatte de reparatie op 85 euro!
De lokale (Hoogeveen) reparateur dacht zelf aan 100-150 euro.
Er vanuit gaande dat het de Hoogspanningsunit is wil ik graag kijken of ik dit goedkoper kan oplossen. Heeft iemand nog een brakke monitor staan van hetzelfde type waar zo'n unit uitgehaald kan worden? Of denken jullie dat dit helemaal niet haalbaar is?
De reparatie kosten zoals boven gemeld staan ongeveer gelijk aan dezelfde monitor 2de hands.
Alvast bedankt.