Packard Bell Easy Note M7280 Disassembly...HOE ?

Pagina: 1
Acties:

• labtech
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-04-2019
Ik heb hier een Packar Bell Easy Note M7280 liggen, waarvan waarschijnlijk het geheugen defect is. DAt wil ik dus gaan verwisselen en heb dus alle klepjes geopend. Nergens kan ik de gehuegenmodules vinden.

Op de site van Packard Bell van alles te vinden, mooie handleidingen en zo, en van heel veel notebookjes een disassembly handleiding. Behalve van de M7280.

Met de helpdesk van PB gebeld. Helpdesker kon ook niks vinden (nee, gek he, als je op dezelfde site zit te zoeken) en die heeft me een mailadres gegeven welke ik vanochtend gemaild heb. Nu heb ik in mailen met een groot bedrijf al geen vertrouwen, laat staan in PB, dus heeft er iemand hier toevallig enig idee over de verblijfplaats van de geheugenmodules in deze laptop?

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07-2025

BachW

Tweaker in Noorwegen

Ik heb dus hetzelfde probleem. Heb ook al een redelijke zoektocht achter de rug. Maar heb nog niets kunnen vinden. Waar o waar kan ik de geheugenmodule vinden van deze notebook. Ik heb ook al gekeken of het toetsenbord te verwijderen is. Maar zover ik kan zien is dit niet mogelijk...

BOINC stats