hallo beste tweakers,
IK heb het volgend probleem ik heb dus een dvdbrander dual layer van NU(ik weet ook niet of dit een goed merk, is maar die heb bij de kijkshop gehaald)
Nu heb het volgend probleem als ik mij pc opstart dan knippert eerst dvdspeler daarna heel kort dvdbrander.
Nu als ik windows xp pro met sp2 binnen kom duurt het heel lang voor dat die helemaal klaar is.
Want ik hoor de dvd brander aan gaan soms een sleep geluid.
En hij gaat af en toe helmaal niet meer open.
De pc wordt ook zeer onstabiel als ik die dvdbrander wil open.DAn hangt die bijna 3 a 4 min.
Ik heb dus ook al de kast open gehad en alle kabels eruit en weer erin gedaan maar dat hielp dus ook niet,ik ben bang dat die kapot is.
Maar ik heb hem nu een maandje of 3 a 4 dus eigenlijk moet dat niet kunnen.
Want ook als ik films wil branden dan ineens bij 45 a 50 procent dan geeft nero een fout melding, ik heb bijna een heel doosje dvds er door gejagen door *@$*!% ding!!!
nu is mij vraag kan dit ook aan de voeding liggen.
mij specs:
asus a8n deluxe sli
amd 64 3000+
1024 (2x512mb crosair)value series
80 gb harddisk maxtor
club 3d 6600 gt 128 mb ddr3
voeding 380 coolermaster
kast is een thermaltake v2000+ bleu 7 fans insite
IK heb het volgend probleem ik heb dus een dvdbrander dual layer van NU(ik weet ook niet of dit een goed merk, is maar die heb bij de kijkshop gehaald)
Nu heb het volgend probleem als ik mij pc opstart dan knippert eerst dvdspeler daarna heel kort dvdbrander.
Nu als ik windows xp pro met sp2 binnen kom duurt het heel lang voor dat die helemaal klaar is.
Want ik hoor de dvd brander aan gaan soms een sleep geluid.
En hij gaat af en toe helmaal niet meer open.
De pc wordt ook zeer onstabiel als ik die dvdbrander wil open.DAn hangt die bijna 3 a 4 min.
Ik heb dus ook al de kast open gehad en alle kabels eruit en weer erin gedaan maar dat hielp dus ook niet,ik ben bang dat die kapot is.
Maar ik heb hem nu een maandje of 3 a 4 dus eigenlijk moet dat niet kunnen.
Want ook als ik films wil branden dan ineens bij 45 a 50 procent dan geeft nero een fout melding, ik heb bijna een heel doosje dvds er door gejagen door *@$*!% ding!!!
nu is mij vraag kan dit ook aan de voeding liggen.
mij specs:
asus a8n deluxe sli
amd 64 3000+
1024 (2x512mb crosair)value series
80 gb harddisk maxtor
club 3d 6600 gt 128 mb ddr3
voeding 380 coolermaster
kast is een thermaltake v2000+ bleu 7 fans insite