Toon posts:

[word2003] Tekst op A4 in vier kleine teksten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, :9

Ik zou graag willen weten hoe men het volgende moet doen in het programma Word 2003 van Microsoft Office...

Ik heb een tekst met een plaatje op een A4 uitgetypt. Nu wil ik deze tekst 4 x op een A4tje.
Dus op elk kwart van het A4 moet die tekst met het plaatje staan.

Hoe moet ik dit doen en is dit uberhaupt wel mogelijk? :|

Alvast bedankt!

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 07:55

Glabbeek

Dat dus.

Veel printerdrivers kunnen dit standaard aan. Ik weet het van in ieder geval de Laserjet-drivers van HP, maar ook de nieuwere inktjets van Lexmark kunnen dit via de driver aan.

Je kan ook 4 identieke pagina's maken in je document, en dan bij de printopties in Word aangeven dat je 4 pagina's op een A4'tje wil afdrukken.

En zo is het maar net.

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 12:06
Als je in het menu afdrukken zit kun je rechts onderaan kiezen hoeveel pagina's per vel. kind kan de was doen.

Verwijderd

Topicstarter
Het afdrukken lukt nu wel met de juiste verhouding alleen het aantal pagina's per vel klopt niet... }:O

Ik kan bij de printeropties namelijk het aantal pagina's per vel invullen dit is dus 4. Als ik vervolgens het document dan afdruk dan klopt het niet. De pagina word als het ware linksboven van het document verplaats maar de rest van de pagina ongeveer 3/4e is dan gewoon blanco!

Terwijl ik dus gewoon de tekst 4x op dezelfde pagina wil hebben. Ik weet niet waar ik "identieke pagina's" kan instellen... Of hoe deze optie heet.. |:(

Wat nu?

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 07:55

Glabbeek

Dat dus.

Ik doelde niet op een optie, maar op een handmatige actie: Gewoon je pagina kopieeren en 3x plakken, zodat je document 4 pagina's bevat die allemaal gelijk zijn. Dan worden alle kwarten van het papier gebruikt.

En zo is het maar net.

Verwijderd

Topicstarter
Jazeker! :9~

Hij doet het 8) 8) 8)

Bedankt he!
Pagina: 1