Ik kwam van het weekend ns op het idee om 2 monitoren aan te sluiten op mijn pc.
Dus ik pak mijn 2e monitor.. sluit hem aan op de pc en begin te booten.
Maar nu springt alleen het scherm aan dat op de agp kaart is aangesloten. De andere monitor blijft uit en is op de onboard vga aangesloten.
Wanneer ik de agp kaart verwijder en dan weer boot. Doet de onboard het wel.
Is er een mogelijkheid om deze beide tegelijk werkend te krijgen? Dat vroeg ik me dus ook af en ben al 2 dagen het zoeken. Maar kan niets vinden dat mijn probleem oplost.
Heb reeds gekeken naar de drivers... maar dat kan eigenlijk niet want dan had ik wel beeld maar werd dit waarschijnlijk niet goed weergegeven. Zou dit aan de bios liggen of hebben jullie andere ideeen?
SPECS:
Dus ik pak mijn 2e monitor.. sluit hem aan op de pc en begin te booten.
Maar nu springt alleen het scherm aan dat op de agp kaart is aangesloten. De andere monitor blijft uit en is op de onboard vga aangesloten.
Wanneer ik de agp kaart verwijder en dan weer boot. Doet de onboard het wel.
Is er een mogelijkheid om deze beide tegelijk werkend te krijgen? Dat vroeg ik me dus ook af en ben al 2 dagen het zoeken. Maar kan niets vinden dat mijn probleem oplost.
Heb reeds gekeken naar de drivers... maar dat kan eigenlijk niet want dan had ik wel beeld maar werd dit waarschijnlijk niet goed weergegeven. Zou dit aan de bios liggen of hebben jullie andere ideeen?
SPECS:
- Mobo: GigaBit GA-7N400V
- AGP: nVidia GeForce FX5600 256MB
- Monitoren:
- 1: LG Flatron 775
- 2: Elyxio LXS700