Toon posts:

Nog steeds geen problemen.

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Altijd jammer, die waardevermindering. Maar goed : in december vond ik het apparaat nog € 499,00 waard, en dus heb ik het ervoor betaald. Dat zal altijd zo blijven....Sindsdien nog geen enkel probleem gehad. Ik zou 'm dus nog steeds iedereen aanraden, helemaal voor € 299,00. (Al zou je 'm alleen maar als opslagmedium gebruiken).
De ultieme test was voor mij onlangs Live8 : per ongeluk geen eindtijd aangegeven, en dus ongeveer 50 uur opgenomen in de op 1 na laagste kwaliteit. Hier had ik echt wel problemen verwacht met het synchroon lopen van beeld en geluid, maar daar was niets van te merken, zelfs niet aan het eind van de opname. Met enig knip en plakwerk teruggebracht tot een concert van ongeveer 9 uur. (reclames, geouwehoer in de studio, samen goed voor zo'n 3 uur knipwerk, dus 9 uur zuivere muziek van de 12 uur durende uitzending. Meer dan 40 hoofstukjes later weer geplakt, tot 1 film, zonder problemen).

Misschien ligt het aan mijn setup dat er zich geen problemen voordoen met de beeldkwaliteit. Mijn antennekabel gaat eerst in mijn Sony 810 video-recorder en daarna via de Liteon naar een van de 1e Sony Breedbeeld TV's (ca 8 jaar oud). Ik heb altijd het idee gehad dat de video ook werkt als 'n soort versterker voor je kabelsignaal. Alles is heen en weer met elkaar verbonden met Scartkabels (Action-kwaliteit). Daar tussen hangt nog ergens een (dure !) Yamaha DVD speler, die bij m'n surroundsetje hoorde, maar die ik sinds ik de Liteon heb nauwelijks gebruik.

Doe er je voordeel mee. Ik blijf wachten op nieuwe firmware met alle in dit forum genoemde verbeteringen.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:08

GaMeOvEr

Is een hork.

Uhmm... Moest dit geen reply zijn in een bestaand topic?

Zo niet, mag je wel eens vertellen waar je het in vredesnaam over hebt. :P

Aannames zijn fataal.

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:51

Sherlock

No Shit

LOL @ GaMeOvEr (vreselijke BreEzaH naam)
GaMeOvEr schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:46:
[...]
offtopic:
Gelukkig had ik die Nick al voordat er BrEeZahS waren. ;)
Ik zie aan je user-ID dat je al wat langer meegaat, anders had ik er toch een beetje moeite mee hoor ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Sherlock op 18-07-2005 16:48 ]

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:58
Dat hij nog altijd geen problemen heeft! Is dat niet goed!? Het is in ieder geval wel positief nieuws!

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:08

GaMeOvEr

Is een hork.

Sherlock schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:39:
LOL @ GaMeOvEr (vreselijke BreEzaH naam)
offtopic:
Gelukkig had ik die Nick al voordat er überhaubt BrEeZahS bestonden. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door GaMeOvEr op 18-07-2005 16:47 ]

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Volgens mij had je hier moeten zijn: liteon dvd hdd recorder 5045

Let in het vervolg even op welke knop je gebruikt. (Post_reply i.pv. New_Topic)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.