|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
My 2 cts: Niet op voorraad <> niet leverbaar. Als dat laatste het geval zou zijn is dat iets anders, maar als iets gewoon te bestellen is en de pricewatch geeft de dan gevraagde prijs aan, is er toch niets mis
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik vraag me af of er ergens een richtlijn is die bv. vermeld dat als de levertijd langer is dan X dagen of onbekende levertijd, dat het dan niet in de pw hoort te staan.
Zeker bij nieuwe producten willen sommige users het product al bestellen voordat het op de markt is. Een extreem voorbeeld daarvan is de nieuwste Harry Potter, het boek stond al een jaar voor publicatie, op meerdere site's te koop. Voor nieuwe hardware, games en ook nieuwe navigatie apparatuur geld hetzelfde.
Ff voor mijn begrip: als je zegt dat het aanbieden van een product voldoende is, dan betekent het dus dat een vermelding op hun site voldoende is (zonder levertijd of wat dan ook, dus slechts een vermelding)?
Kortom: ik ben weer iets wijzer geworden in de wondere wereld van de pw en zal er bij mijn volgende meldingen mijn voordeel mee doen.
Is 'in de toekomst' iets concreter te maken of is het daarvoor te ver weg in de toekomst?
En die meldingen heb ik dus, ook gezien de reacties hierboven, niet verwerktpven schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:00:
Ik heb zojuist wat sites gemeld die het artikel niet (meer) aanbieden of die geen levertijd kunnen noemen. Misschien dat ik er dus enkele ten onrechte heb vermeld ...
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dat lijkt me het enige juiste.Microkid schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:16:
[...]
En die meldingen heb ik dus, ook gezien de reacties hierboven, niet verwerkt
Ik neem aan dat je wel de sites hebt 'aangepakt' waar het artikel niet te vinden is?
Yeppven schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:17:
[...]
Dat lijkt me het enige juiste.Mijn excuses!
Ik neem aan dat je wel de sites hebt 'aangepakt' waar het artikel niet te vinden is?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.