Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Niet op voorraad, wel in pricewatch?

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb diverse meldingen gedaan omdat de TomTom GO 700 vaak in de pw staat, maar eigenlijk nergens op voorraad is.

Is er een beleid over artikelen in de pw dit niet op voorraad zijn? (Uiteraard heb ik gezocht, maar niets gevonden.)

offtopic:
Ja,ik ben terug van vakantie; heeft iemand me gemist? :P

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 18-07-2005 16:24 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

off-topicJa, als kiespijn :P

My 2 cts: Niet op voorraad <> niet leverbaar. Als dat laatste het geval zou zijn is dat iets anders, maar als iets gewoon te bestellen is en de pricewatch geeft de dan gevraagde prijs aan, is er toch niets mis :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• pven
  • Niet online
Bij veel sites kan je die TomTom gewoon bestellen, maar de levertijd is onbekend. Mijn gevoel: onbekende levertijd, dus idd niet leverbaar.

Ik vraag me af of er ergens een richtlijn is die bv. vermeld dat als de levertijd langer is dan X dagen of onbekende levertijd, dat het dan niet in de pw hoort te staan.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Wanneer een shop een product aanbied is dat voldoende om het product in de Pricewatch te vermelden. Er is dan ook geen richtlijn betreffende de levertijd.

Zeker bij nieuwe producten willen sommige users het product al bestellen voordat het op de markt is. Een extreem voorbeeld daarvan is de nieuwste Harry Potter, het boek stond al een jaar voor publicatie, op meerdere site's te koop. Voor nieuwe hardware, games en ook nieuwe navigatie apparatuur geld hetzelfde. :)

• pven
  • Niet online
Ik heb zojuist wat sites gemeld die het artikel niet (meer) aanbieden of die geen levertijd kunnen noemen. Misschien dat ik er dus enkele ten onrechte heb vermeld ... :X

Ff voor mijn begrip: als je zegt dat het aanbieden van een product voldoende is, dan betekent het dus dat een vermelding op hun site voldoende is (zonder levertijd of wat dan ook, dus slechts een vermelding)?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Vermelding van het product, de prijs en de mogelijkheid om het product te bestellen. Een vermelding we gaan 'ooit' het product X leveren is niet voldoende. :)

• pven
  • Niet online
Ik heb zojuist met Hardware4All gebeld (supervriendelijke man! :)); deze wist mij te melden dat voor dit product geen concrete afleverdatum af te geven is en dat de leverancier al diverse data heeft genoemd die niet gehaald zijn. Vanuit de shops gezien is het dus moeilijk om een datum af te kunnen geven, maar aan de andere kant wil ik natuurlijk de zekerheid dat als ik zo'n ding bestel dat het ongeveer op de genoemde datum beschikbaar is.

Kortom: ik ben weer iets wijzer geworden in de wondere wereld van de pw en zal er bij mijn volgende meldingen mijn voordeel mee doen. :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is overigens wel de bedoeling dat we in de toekomst ook de voorraadstatus van shops kunnen weergeven. Je kunt als gebruiker dan al wat meer inzicht in de beschikbaarheid van een product krijgen. De voorraadstatus zal alleen werken voor shops die een Pricewatch Manager-account hebben en automatisch hun prijzen importeren.

• pven
  • Niet online
Klinkt goed, scheelt me heel wat muisklikken! :)

Is 'in de toekomst' iets concreter te maken of is het daarvoor te ver weg in de toekomst? ;)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

pven schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:00:
Ik heb zojuist wat sites gemeld die het artikel niet (meer) aanbieden of die geen levertijd kunnen noemen. Misschien dat ik er dus enkele ten onrechte heb vermeld ... :X
En die meldingen heb ik dus, ook gezien de reacties hierboven, niet verwerkt :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• pven
  • Niet online
Microkid schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:16:
[...]

En die meldingen heb ik dus, ook gezien de reacties hierboven, niet verwerkt :)
Dat lijkt me het enige juiste. _/-\o_ Mijn excuses! :Y)

Ik neem aan dat je wel de sites hebt 'aangepakt' waar het artikel niet te vinden is?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

pven schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:17:
[...]
Dat lijkt me het enige juiste. _/-\o_ Mijn excuses! :Y)
Ik neem aan dat je wel de sites hebt 'aangepakt' waar het artikel niet te vinden is?
Yep :) Die zijn eruit gegooid. Alhoewel ik bij een site de Go 700 gewoon kon vinden, terwijl jij hem niet kon vinden O-)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• pven
  • Niet online
Verd*kkeme, dat mag natuurlijk niet voorkomen. Misschien dat ik een onbewust tikfoutje heb gemaakt. Ook hier zal ik voortaan scherper op letten! :)

Pagina: 1