Beste medetweakers,
Ik heb een DVDtje op mijn computer staan dat ik graag op de TV wil bekijken (door het in de stand alone DVD recorder te steken)
Als ik dat probeer te branden met mijn Aopen DVD brander op een DVD-R kan de stand alone Philips DVD recorder het zonder problemen lezen.
Als ik dat probeer te branden met mijn Aopen DVD brander op een DVD+R kan de stand alone Philips DVD recorder het niet lezen (error: empty disc) terwijl hij dit normaal gezien zonder problemen moet kunnen.
Hierna heb ik de beruchte DVD+R ook eens in andere apparaten geprobeerd:
Computer x: Speelt het zonder problemen af
Computer Y: Speelt het zonder problemen af
Stand alone DVD speler (ook van Philips) : Speelt het niet af, terwijl hij dit ook hoor af te spelen
Blijkbaar kunnen we besluiten dat computers het dvdtje afspelen, maar stand alone DVD apparaten niet.
Om welke apparatuur gaat het allemaal precies?
Stand alone DVD recorder: Philips HDRW720/00
DVD brander: AOpen DUW1608/ARR Dual Layer Chameleon
Brandsoftware: Nero 6.3.1.26
Waar gaat het verkeerd? Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
PS: De standalone DVD recorder kan wel zonder problemen branden op de DVD+R's
Ik heb een DVDtje op mijn computer staan dat ik graag op de TV wil bekijken (door het in de stand alone DVD recorder te steken)
Als ik dat probeer te branden met mijn Aopen DVD brander op een DVD-R kan de stand alone Philips DVD recorder het zonder problemen lezen.
Als ik dat probeer te branden met mijn Aopen DVD brander op een DVD+R kan de stand alone Philips DVD recorder het niet lezen (error: empty disc) terwijl hij dit normaal gezien zonder problemen moet kunnen.
Hierna heb ik de beruchte DVD+R ook eens in andere apparaten geprobeerd:
Computer x: Speelt het zonder problemen af
Computer Y: Speelt het zonder problemen af
Stand alone DVD speler (ook van Philips) : Speelt het niet af, terwijl hij dit ook hoor af te spelen
Blijkbaar kunnen we besluiten dat computers het dvdtje afspelen, maar stand alone DVD apparaten niet.
Om welke apparatuur gaat het allemaal precies?
Stand alone DVD recorder: Philips HDRW720/00
DVD brander: AOpen DUW1608/ARR Dual Layer Chameleon
Brandsoftware: Nero 6.3.1.26
Waar gaat het verkeerd? Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
PS: De standalone DVD recorder kan wel zonder problemen branden op de DVD+R's
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 15:23 ]