Eerst even de situatie schetsen.
Ik heb bij Azerty Hardware
een pc besteld zonder cpu, want die ik moest hebben hadden ze niet meer. De processor in kwestie heb ik besteld bij iComputers (wat een
tent) iig was die daar ook niet leverbaar, wist ik niet dus ik lekker rustig gewacht. Bleek dus dat ze het daar ook niet hadden. Oke fijn, zo ga je met klaten om. Ik heb nu thuis een (bijna) compleet geassambleerde PC staan.
Mijn probleem is nou dat ik een deadline heb... van het weekend ben ik met vakantie maar mensen wachten wel op deze PC. En zonder CPU kom je niet ver..
nou zat ik te denken als ik nou de HDD in mij pc zet en daar de instal etc op doe, kan ik dan veilig/zonder dat XP over de zeik gaat, de harde schijf overzetten?
iig bedankt
ps. misschien staat het verhaal een beetje stom, maar heb het in haastige spoed getyped...
(het gaat hier trouwens om een AMD XP/sempron (jaja weet het) wissel)
Ik heb bij Azerty Hardware
Mijn probleem is nou dat ik een deadline heb... van het weekend ben ik met vakantie maar mensen wachten wel op deze PC. En zonder CPU kom je niet ver..
nou zat ik te denken als ik nou de HDD in mij pc zet en daar de instal etc op doe, kan ik dan veilig/zonder dat XP over de zeik gaat, de harde schijf overzetten?
iig bedankt
ps. misschien staat het verhaal een beetje stom, maar heb het in haastige spoed getyped...
(het gaat hier trouwens om een AMD XP/sempron (jaja weet het) wissel)
[ Voor 5% gewijzigd door skaars op 18-07-2005 14:56 ]
het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit