Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Te weinig molex connectoren

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem:
Ik heb net me geforce 6800 le binnengekregen, maar kwam ik achter het kleine detail dat ik een molex connector te weinig heb aan me voeding, en draai dus nu zonder me 2e Harde schijf 8)7

Mijn vraag:
Is er iets bijv kleine assecoire bij de computerwinkel dat ik me connectors kan splitsen ofzo?

Wat ik heb gedaan:
eigenlijk niets, Ik heb niet zoveel verstand daarvan en weet ook niet waar ik moet beginnen met zoeken over dit onderwerp, mijn excuses hiervoor, maar als iemand me kan helpen zou dat heel vriendelijk zijn

Ook weet ik niet precies of dit het goeie topic is hiervoor..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Koop een Molex splitter voor 2 euro en je kunt weer vooruit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:25:
Mijn vraag:
Is er iets bijv kleine assecoire bij de computerwinkel dat ik me connectors kan splitsen ofzo?
Ja.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

of je maakt er zelf 1
* heuveltje gaat vanmidag werken aan zijn 6weg splitser mark II

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://home.iprimus.com.au/maslovsky/zalman/molex_splitter.gif

Molex splitter... kosten <2,50

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

heuveltje schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:28:
of je maakt er zelf 1
* heuveltje gaat vanmidag werken aan zijn 6weg splitser mark II
Tja, voor iemand die zegt er te weinig verstand van heeft dat hij niet in staat is om te zoeken hoe zo'n ding heet vraag ik me af of het verstandig is om er dan zelf 1 in elkaar te gaan prutsen.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-11 17:24

paradoXical

The ParadoX

Ik heb er hier zowaar een voor mjn neus liggen..

2 euro bij je lokale PC boer

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

De andere vraag die je jezelf kunt stellen is of je voeding wel genoeg power juice leverd om je systeem aan te sturen zonder dat deze instabiel word. Mocht dit namelijk wel het geval zijn dan zou je beter kunnen overwegen eeen nieuwe powersupply te kopen, dan bespaar je tevens weer 2.5 euro ;)

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

alsof die nog geen 10w van een hd het verschil zal maken.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Mja, even een beetje rondzoeken op het Internet (online shops) of gewoon vragen in een willekeurige compushop had je dit antwoord ook opgeleverd. Probeer dat soort geintjes de volgende keer eerst es voordat je een topic start AUB.

Edit: Omdat je blijkbaar nog niet zo lag op GoT zit zal ik het probleem aan dit topic even uitleggen: Je hebt niets gedaan om je antwoord te vinden. Geen kennis over het onderwerp is geen excuus: het is hier gewoon de bedoeling dat je eerst zoekt. Als je bijvoorbeeld in Google 'molex connector splitsen' had ingetikt, zou Google zelf met de suggestie 'molex connector splitter' komen, waar zat resultaten op te vinden zijn. Ga daarna naar een willekeurige webshop in nederland toe, zoek daar iets op wat lijkt op zo'n molex connector splitter en je bent er. Had je niets gevonden, was het beter geweest om je zoektermen in je topicstart op te nemen; dan kunnen wij die eventueel corrigeren zodat je toch op de info die je wilt uit zou komen.

En nog een dingetje: Als je niet weet of je wel in het goede subforum zit (ik neem aan dat je dat bedoelt met je laatste zinnetje) kan je beter eerst even een modje per mail of icq ofzo aanschieten; die weet namelijk wel wat precies waar thuishoort.

Anyway, veel plezier nog verder op GoT!

[ Voor 76% gewijzigd door Sprite_tm op 18-07-2005 12:45 ]

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.