keyboard sneltoetsen hoe krijg ik ze weer default

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter
update: hetm oet default zijn ...

na het nieuwsgorep programma newsbin te hebben geprobeert filpt me pc hij loopt zomaar vast

maar ben er nu achter wat het is als ik een sneltoets op me keybord gebruik doet ie iets weet neit wat maar hij loopt vast alles draait nog in windows maar ik kan niks doen behalve de resetknop

dus het ligt aan de snelknoppen die nu andere dingen doen dan ze eerst deden nu heb ik die logitech itouch software geinstaleerd en het werkt weer maar aals ik nu op media klik krijg je menutje met alle spelers die je hebt, en dan kan je dr een uit kiezen. maar ik wil gewoon dat ik dan windows media player krijgt en als ik op email druk me email kan leze in outlok express. en ik wil helemaal geen itouch draaien

ik wil gewoon weer dat windows de instellingen had voor het keyboard zoals hij eerst was waar kan ik dat in windows instellen in kan het nergens vinden :(

update2: en nee je hebt er geen aparte software voor nodig want windows kon het eerst toch zelf ook default instellen en het programma kon het ff goed verpesten maar waar zet ik het weer normaal ? ik kan het echt neit vinde

heb toetsenboard weggegoot in device maneger en weer opnieuw aangesloten maar hij blijft die vage sneltoetsen houden waardoor hij vastloopt

[ Voor 12% gewijzigd door BruceLee op 18-07-2005 12:04 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

Dan gooi je het programma er toch af. Dan moet alles weer als normaal zijn.

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
heb ik gedaan maar die instelingen blijft hij onthouden

heb vroeger ook wel is gehad als je winamp er op gooit dan open hij ineens winamp als je op media druk unistall je winamp opent hij niks meer met media :(

[ Voor 61% gewijzigd door BruceLee op 18-07-2005 12:10 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoe staan je internet-programma instellingen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
wat bedoel je ? waar? ik volg je niet

ow die die staan gewoon he op outlook en internet explorer

ik moet weten hoe ik die normale sneltoetsen weer terug krijg herisntallen helpt niet
hij onthoud die toetsen waar staat het in windows? je moet het toch kunnen veranderen

[ Voor 120% gewijzigd door BruceLee op 18-07-2005 12:14 ]

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
ik weet nu wat het veroorzaakt als ik me pc opstart en inlogt start iexplore.exe en die zorgt er voor dat me pc vaag doet als ik het process kill werkt alles weer goed

maar wrom start iexplore.exe het staat nergens :?
ook bij msconfig opstarten ( ook in het register kan ik het nergens vinden )

::: het is dus allemaal begonnen nadat ik newsbin heb geinstalleerd en nieuwsgorpen probeerde te laden toen liep pc telkens vast daarna het programma er af gehaald maar nu heb ik dus dit probleem. maar als ik iexplore.exe dus kill na het opstarten is alles opgelost als ik daarna internet explorer start heb ik nergens last van.

weet iemand hoe ik iets maakt dat na het opstarten iexplore.exe killed ( filetje was ik in opstarten kan zetten )

[ Voor 44% gewijzigd door BruceLee op 23-07-2005 13:28 ]

Verwijderd

TS, misschien moet je eens leestekens en hoofdletters gebruiken, dat staat netter, intelligenter, minder kansloos en nodigt meer uit je verhaal te lezen.

Iexplore.exe is gewoon iets van Spyware ofzo, gooi er eens Hitman Pro overheen, of nog beter, installeer Windows opnieuw.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 13:28 ]

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
nee het is gewoon iets wat iexplore.exe vaag start volgens process maneger is het gewoon de echte iexplore.exe die draait

hitmanpro vind nix ...

Update : het enigste wat ik nodig heb om van de problem af te zijn is een klein filetje dat na het opstart van de pc iexplore.exe killed . dat ik in de map opstarten zet en het automatoshc uitvoert dan ben ik van alles af

wie help me daar mee ?

[ Voor 54% gewijzigd door BruceLee op 23-07-2005 14:05 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

En dicht. iexplore.exe start zomaar bij booten en zorgt voor problemen

[ Voor 77% gewijzigd door elevator op 23-07-2005 17:45 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.