Hoi allen,
ik heb een probleempje en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
We hebben een SBS2003, met daarop Exchange 6.5
We moeten een SSL certificaat installeren om de certificaat-melding:

weg te krijgen.
Dit is nodig omdat er externe software gaat communiceren met OWA voor blackberry synchronisatie.
Ik heb nu dus een SSL certificaat geinstalleerd op naam van Domein.nl
De waarschuwing die we krijgen is omdat OWA bij ons bereikbaar is vanaf een extern ip (Name Server van onze ISP) en de naam van die website (extern ip adres) is dus niet hetzelfde als van ons domein.
Het probleem is dat het externe ip-adres de Name Server van de ISP is, en die staat dus niet op onze naam.
Als we op ons bedrijfsnetwerk zitten hebben we toegang door het ip-adres van de server in te typen:

Ook hier is het dus zo dat de naam niet overeenkomt met de naam van de website.
Hmm, terwijl ik dit zo aan het typen ben wordt mijn vraag ook duidelijker: wat is de naam van de website van OWA die ik voor het certificaat moet gebruiken?
ik heb een probleempje en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
We hebben een SBS2003, met daarop Exchange 6.5
We moeten een SSL certificaat installeren om de certificaat-melding:

weg te krijgen.
Dit is nodig omdat er externe software gaat communiceren met OWA voor blackberry synchronisatie.
Ik heb nu dus een SSL certificaat geinstalleerd op naam van Domein.nl
De waarschuwing die we krijgen is omdat OWA bij ons bereikbaar is vanaf een extern ip (Name Server van onze ISP) en de naam van die website (extern ip adres) is dus niet hetzelfde als van ons domein.
Het probleem is dat het externe ip-adres de Name Server van de ISP is, en die staat dus niet op onze naam.
Als we op ons bedrijfsnetwerk zitten hebben we toegang door het ip-adres van de server in te typen:

Ook hier is het dus zo dat de naam niet overeenkomt met de naam van de website.
Hmm, terwijl ik dit zo aan het typen ben wordt mijn vraag ook duidelijker: wat is de naam van de website van OWA die ik voor het certificaat moet gebruiken?
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.