Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:33
TT lijkt me duidelijk... is er een manier (stukje software o.i.d.) waarmee je zelf de stemmen van TomTom 5 in kunt spreken? Het lijkt me grappig om mijn vriendin dat te laten doen.

Jammer dat TT5 niets zegt als je het volume verandert... harder... harder... HARDER! :D

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:11

Sabbi

je denkt aan mij.

(weer een topic van jou :) )

Jah, dat kan, het zijn nl ogg-files die in een vif gepackt zijn. moet je dus alle soundfiles naar ogg converteren en dan een vif + chk van maken dmv viftool.

• JeroenH
En weer een reply van jou :)
Jah, dat kan, het zijn nl ogg-files die in een vif gepackt zijn. moet je dus alle soundfiles naar ogg converteren en dan een vif + chk van maken dmv viftool.
[/quote]

Ogg ken ik wel (hoewel nog nooit mee gewerkt), maar van vif en chk heb ik daadwerkelijk nog nooit gehoord terwijl ik toch al een tijdje bestanden comprimeer. Ik ga vanavond wel eens aa de gang met dat tooltje wat je noemt.
Waarmee kan ik naar og converteren? (moet zelf nog zoeken hoor)

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

Verwijderd

heeft je vriendin een beetje geile stem
zoja dan kun je vriendins stem verkopen aan tomtom :9

• JeroenH
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:26:
heeft je vriendin een beetje geile stem
Echt wel :p
zoja dan kun je vriendins stem verkopen aan tomtom :9
Hehehehe, daar zeg je wat. Denk niet dat ze daar voor in is. Of misschien wel als er een boel geld mee te verdienen is ;)

Ik ben nog even met Google an het zoeken geweest, is er ook iemand die weet waar je een complete howto kunt downloaden?

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenH op 18-07-2005 16:19 ]

Verwijderd

kun je niet even een demo plaatsen van die stem >:)

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Op het pocket pc club forum is dit ook herhaaldelijk aanm de orde geweest. Schijnt een duitse howto voor te zijn.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Pagina: 1