Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:33
Ik zoek al een tijd naar een goede e-book reader en ik kan maar niet vinden wat ik zoek.

Mijn eisen/wensen:

* Freeware
* Moet minimaal HTML en txt ondersteunen, closed formaten boeien me niet
* Scherm kantelen zou mooi zijn

Ik heb gezocht met Google, op forum.fok gepost, al die freewaresites afgestruind maar ik vind maar niets. Ook hier op het forum niet echt iets kunnen vinden, alleen maar vragen over de hardware, en die heb ik al (Acer n35). Er is enorm veel te downloaden, maar bijna allemaal voor rare closed formaten (CHM, LIT etc.) en dat wil ik niet. Ik download veel boeken van Gutenberg etc. en die wil ik graag lezen.

Er staat Microsoft Reader op mijn PDA maar daarmee krijg ik niet eens een document geopend. Ik kan nergens vinden wat dat programma wel of niet kan.

[ Voor 1% gewijzigd door JeroenH op 18-07-2005 10:29 . Reden: zpelvaud verwijderd en type PDA vermeld ]

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:11

Sabbi

je denkt aan mij.

mubook reader (met een mu) is alles wat je nodig hebt.

• JeroenH
Sabbi schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:28:
mubook reader (met een mu) is alles wat je nodig hebt.
Ziet er inderdaad uit als een aardig proggie. Helaas geen freeware maar je kunt niet alles hebben natuurlijk.

Deze had ik nog niet gevonden, hiermee ga ik vanavond aan de gang. Bedankt voor de tip!

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

• JeroenH
Dat µBook is echt top! Gisteravond mee zitten spelen (en een groot gedeelte van een boek gelezen) en dit gaat hem worden.

Maar even mijn Paypal account afstoffen, hoewel het op zich ook zonder te betalen al prima bruikbaar is. Maar ik waardeer deze software wel zo goed dat het me wel $12 waard is.

Bedankt voor de goede tip!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Vergeet ook Mobi Pocket Reader niet. Freeware in de simpele versie, die ruim voldoende is om te lezen.

http://www.mobipocket.com/en/DownloadSoft/default.asp

Microsoft Reader doet het trouwens ook prima, Maar dat leest alleen LIT files

[ Voor 21% gewijzigd door Ortep op 19-07-2005 08:46 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato