Toon posts:

[Laptop] Tassen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
joo ppl,

Ik ga de Acer Asire 5024 bestellen maar daar moet natuurlijk ook een mooie tas bij :)
Ik heb al een aantal topics gezien hier op het forum maar niet echt wat ik zoek. Wie weet waar je een groot assortiment aan tassen kan zien op internet en wat zijn nou echt goeie tassen? Ik hoorde dat die targus niet heel erg goed zijn? maar sommige zien er wel mooi uit. Ik zoek gewoon een mooie schoudertas die redelijk stabiel is (lijkt me handig :D) hoeft niet percee kleurtje te hebben ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 14:23
ik heb zelf de 'Datafile' van Jansport (www.jansport-international.com). Die bevalt uitstekend. Stevig, voldoende ruimte voor kabels, cd's enz.

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je de Acer Aspire 5024 bedoelt ;)

ik heb een maandje geleden deze laptop tas gekocht

http://www.targus.com/uk/product_details.asp?sku=TCB001EU

Erg mooie tas. Stevig , veel opbergruimte, goede beschreming, lekker op de rug etc..

Wat erg handig is is de regen-cover die onderin een vakje zit verstopt. Dit is een soort waterdicht hoes die je erzo overheen kan spannen! Erg handig als je ver moet fietsten en er komt een plensbui ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:37:
Ik denk dat je de Acer Aspire 5024 bedoelt ;)

ik heb een maandje geleden deze laptop tas gekocht

http://www.targus.com/uk/product_details.asp?sku=TCB001EU

Erg mooie tas. Stevig , veel opbergruimte, goede beschreming, lekker op de rug etc..

Wat erg handig is is de regen-cover die onderin een vakje zit verstopt. Dit is een soort waterdicht hoes die je erzo overheen kan spannen! Erg handig als je ver moet fietsten en er komt een plensbui ;)
haha damn! tuurlijk bedoel ik de Acer sorry :p had aus in me hoofd omdat ik een artikel over asus had gelezen maar dit is toch geen shoudertas?

edit* heb het aangepast in me 1e bericht ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedy090
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 07:36
ik heb mij overlaatst een backpack van Targus gekocht nl. de TEB02

http://www.targus.com/uk/product_details.asp?sku=TEB02

Ik gebruik liever een backpack dan een schoudertas want dan kan je ze altijd gebruiken zoals op de fiets.
Van de uitvoering heb ik niet te klagen de latop is beveiligt me een dikke moes aan de rugzijde.
Er zijn zeer veel aparte vakken voor andere laptoponderdelen in weg te bergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar ik heb een auto :D ik heb hem alleen nodig om hem even naar binnen te dragen of als ik naar school moet lopen vanaf het station.. niet ver dus :) dus schoudertas heb ik nodig en staat wat mooier dan zo'n backpack tas :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.rucksackversand.de/usr/flash-carbon.jpg

Jansport Flash XL

Afbeeldingslocatie: http://www.rucksackversand.de/usr/till-black.jpg

Vaude Till

Ik wil een van deze twee aanschaffen, de Jansport heeft een anti-shock bodem en de Vaude lijkt me beter bestendig tegen regen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kijk! die 2e ziet er wel ok uit zo... :) bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Happy schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:15:
ik heb zelf de 'Datafile' van Jansport (www.jansport-international.com). Die bevalt uitstekend. Stevig, voldoende ruimte voor kabels, cd's enz.
Waar heb jij die tas gekocht? Ben er wel op uit geweest maar in mijn buurt (Enschede, Hengelo) levert niemand ze. En hoeveel moest je ervoor betalen? Heb er wel wat voor over. Lijkt me een ideale tas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.samsonite.com/ ... zegt genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jansport behoort niet tot Samsonite ... dat is Trunk&Co. En de store locator van jansport geeft helaas maar weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:15:
[...]

Jansport behoort niet tot Samsonite ... dat is Trunk&Co. En de store locator van jansport geeft helaas maar weinig aan.
Sorry voor verwarring, gaf antwoord op de vraag; "Wie weet waar je een groot assortiment aan tassen kan zien op internet en wat zijn nou echt goeie tassen?"

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pak iig een merk tas. Hoef je hem maar een keer te kopen. Neem nou Targus: die geven levenslange garantie, en zelfs bij veel user-abuse gevallen (rits scheurt uit etc) wordt ie omgeruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55
Ik heb zelf een Targus backpack voor mn laptop en na een jaar redelijk intensief gebruik is hij nog in prima staat, je kan zien dat hij niet meer nieuw is maar voor de rest geen enkel probleem. Een studiegenoot heeft ook een Targus iets ouder en ook die is nog in prima staat. Een andere studiegenoot maakte gebruik van die tas die bij zijn Asus-laptop zat en begon na een jaar uit elkaar te vallen en die heeft geloof ik een Trunk&Co tas.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tas van crumpler. Dit merk heeft oa groot assortiment voor camera tassen maar ook een hele behoorlijke reeks laltop tassen. Zien er nog best leuk uit en lijken niet veel op traditionele laptop tassen wat natuurlijk goed is in dit tijdperk waar het dievengilde hoogtij viert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 14:23
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:05:
[...]

Waar heb jij die tas gekocht? Ben er wel op uit geweest maar in mijn buurt (Enschede, Hengelo) levert niemand ze. En hoeveel moest je ervoor betalen? Heb er wel wat voor over. Lijkt me een ideale tas
Ik heb 'm bij Beversport vandaan... In Amersfoort, half jaar terug ongeveer, was toen iets van €70...
Beversport zit in Enschede en Hengelo (volgens de site.. www.bever.nl).

[ Voor 11% gewijzigd door Mr. Happy op 28-07-2005 11:28 ]

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx Mr. Happy
Ga er snel een kijkje nemen. Had er zelf nooit bij nagedacht daar te proberen.
Pagina: 1