[OL2000] agenda synchroniseert vreemd

Pagina: 1
Acties:

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:19
Ik gebruik de agenda van Outlook 2000 en synchroniseer die regelmatig met mijn telefoon (SonyEricsson k700i) via een MSI Bluetooth-dongle met PIM Synchronization. Dat werkt als een zonnetje, behalve als ik in Outlook een "all day" afspraak maak.

Een all-day afspraak om vandaag een topic oip GoT te openen ziet er dan als volgt uit:
Outlook:
18 juli 2005, all day event, busy

Telefoon
18 juli 2005, 12.00 -- 19 juli 2005, 12.00

Of Outlook of mijn SE smeert de afspraak dus uit over 2 dagen, wat nogal een chaotisch geheel geeft. Voeg ik een afspraak in vanaf mijn telefoon (kost wat meer moeite omdat daar de all-day event niet bestaat), dan komt hij wel goed terecht in Outlook. Ik kan in outlook, telefoon en software geen configuratie-opties vinden om dit aan te passen.

Relevante gegevens:
Office2000: volledig geupdate, calendar staat op tijdzone Amsterdam (net als de PC)
SE: tijdzone GMT +1
MSI-driver: WIDCOMM 1.4.3.4 (Microstar Bluetooth software 1.4.3 build 4)

Iemand enig idee hoe ik outlook, driver of telefoon zo kan africhten dat hij een all-day zo doorgeeft aan mijn telefoon? Want de all-day afspraken zijn verder erg prettig in het gebruik en lekker snel in te kloppen als je achter de PC zit...

Zo scherp als een voetbal!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Reptile209 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 08:12:
Voeg ik een afspraak in vanaf mijn telefoon (kost wat meer moeite omdat daar de all-day event niet bestaat), dan komt hij wel goed terecht in Outlook.
Ik denk dat hier je probleem zit ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Reptile209
BtM909 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 08:50:
[...]

Ik denk dat hier je probleem zit ;)
Hehehe, dat snap ik ;). Maar is er een work-around die er voor zorgt dat OL een all-day exporteert als een 8-20 uur oid? Of dat MSI of SE dat zo inleest?

• Reptile209
* kuch *
Iemand nog een idee voor nieuwe mogelijkheden? Ik zie de volgende potentiele oplossingen, waarvan ik de uitwerking/haalbaarheid niet weet:
a) in Outlook instellen dat een "all-day event" wordt verwerkt als een afspraak van 0.00 tot 23.59
b) SE of de bluetooth software aanleren dat een "all-day event" van 0.00 tot 23.59 loopt