ik heb een systeem gebouwd met als basis Windows XP Media Center Edition 2005. Ik had een oudere TV kaart liggen met Video in en een oude ATI Rage 128 PRO 32 mb met Video out. Deze combinatie werkt niet lekker om dat beide kaarten niet officieel ondersteunt worden door WinXP MCE 2005. De video kaart werkt perfect, alleen krijg ik een meldeing als MCE start dat deze kaart niet word ondersteunt en dus niet gaat werken... Dus ben ik op zoek naar een nieuwe video kaart en nieuwe tv kaart.
Ik heb Digitenne, digitale tv/radio via de ether. Nu kan ik aan tv kaart kopen met een TV Tuner er in maar deze heb ik niet nodig omdat de tuner in de decoder van Digitenne zit. Alleen de Video in heb ik nodig. Nu viel mijn oog op de Club3D Radeon 9250 128MB (AGP, VIVO) Video In en Video OUT op 1 kaart. Nu zou ik graag willen weten of mensen deze kaart werkend hebben in hun MCE systeem en ook gebruik kunnen maken van de Video IN van deze kaart. Op de website van Club3D, Ati en Microsoft is niets te vinden of de video in werkt onder MCE2005.
Graag jullie reacties
Ik heb Digitenne, digitale tv/radio via de ether. Nu kan ik aan tv kaart kopen met een TV Tuner er in maar deze heb ik niet nodig omdat de tuner in de decoder van Digitenne zit. Alleen de Video in heb ik nodig. Nu viel mijn oog op de Club3D Radeon 9250 128MB (AGP, VIVO) Video In en Video OUT op 1 kaart. Nu zou ik graag willen weten of mensen deze kaart werkend hebben in hun MCE systeem en ook gebruik kunnen maken van de Video IN van deze kaart. Op de website van Club3D, Ati en Microsoft is niets te vinden of de video in werkt onder MCE2005.
Graag jullie reacties
[ Voor 4% gewijzigd door Tead op 18-07-2005 00:30 ]