HDD recovery software

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2025
Hallo mensen. Mijn HDD is zowaar gecrashed. Ik reboote men PC en nu kan geraak ik zelfs niet in windows en blijken al mijn partities spoorloos te zijn verdwenen.

Nu zoek ik software (freeware of shareware) die mij in staat stelt mijn HDD te doorzoeken naar resten van men bestanden en documenten die overgebleven zijn na de crash van men HDD ( MBR beschadigd/beyond repair - Chkdsk geeft altijd fouten dat HDD onherstelbaar beschadigt is, FIXBOOT en FIXMBR helpen ook niet.)

Dus zou iemand mij verder kunnen helpen? Software zou moeten draaien op windows XP Pro (SP1 of 2)

Alvast bedankt

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mmm faq werkje ?
OM FAQ / Beleid

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2025
DANK U _/-\o_

was gisteren een beetje te moe en te nijdig op heel de PC om rationeel te kunnen denken en heb dan ook niet in de FAQ gekeken. Goede tip voor volgende keer, paar keer inademen, kalm nadenken terug en dan de FAQ lezen :)

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

So true :)

Dit topic is gesloten.