• V525
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-10-2025
Ik kon nog geen topic over de Kodak CX 7530 vinden. Daarom heb ik er één geopend.
De prijs van de camera is €179.

Afbeeldingslocatie: http://www.livingroom.org.au/photolog/images/thumbnails/Kodak_CX7530.jpg

De camera heeft de volgende specs:

5.0-megapixel CCD for images up to 2560x1920 pixels
Kodak Retinar aspheric, all-glass 3x optical zoom lens (34-102mm)
5X Advanced Digital Zoom
Compact and stylish design
Nine scene and color modes
TTL multi-pattern metering with center weighted or center spot options
Shutter speeds: Automatic: 1/2 - 1/1400 sec.; Manual: 0.7 - 4 sec.
ISO settings for Auto, 80, 100, 200, 400, or 800 (When using 1.7M (Good) quality
MPEG 4 movie capture with audio, with the length limited only by available memory
1.8-inch (134,000 pixels) high-resolution Indoor/Outdoor color LCD display
Automatic orientation sensor rotates portrait mode shots
Internal 32MB of flash memory
Optional removable SD or MMC card storage
Uses 2 AA-type batteries or one CR-V3 (RCR-V3)
Audio and Video Out (NTSC or PAL selectable)
"Share" button and Camera Favorites menu
Optional EasyShare Camera/Printer Docks
Direct print to any PictBridge compatible printer

Ik ben graag benieuwd wat de gebruikerservaringen met dit toestel zijn en of er iemand al problemen mee heeft gekregen. Graag ook foto's die met dit toestel gemaakt zijn.

• OmeRoon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-10-2025
Mijn vrouw heeft er ook een gekocht als opvolger van de DC280 die ze had.

Afbeeldingslocatie: http://www.foto-net.pl/sklep/obrazki/kodak_cx_7530_d.jpg

Mooie scherpe foto's, alleen vind ik de controls op de achterkant onlogisch zitten... die grote controlknop had ik persoonlijk liever aan de andere kant gezien zodat je ze direct met je duim kunt bedienen. Dat kan nu ook, maar dan met links (en als je rechts bent is dat weer wat minder handig). ;)

[ Voor 29% gewijzigd door OmeRoon op 18-07-2005 01:24 ]

Wat jij kan kan ik ook maar dan harder...

• V525
Als je door de zoeker kijkt om een foto te maken inplaats van het schermpje, dan kan je ook inzoomen en je ziet dan het beeld ook dichterbij komen maar het is mij onduidelijk of dit dan optisch of digitaal is. Want het gaat niet zover als je allebei de zoomfuncties volgebruikt bij het schermje.
Is hier iemand anders toevallig ook tegen aan gelopen?

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
V525 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:18:
Als je door de zoeker kijkt om een foto te maken inplaats van het schermpje, dan kan je ook inzoomen en je ziet dan het beeld ook dichterbij komen maar het is mij onduidelijk of dit dan optisch of digitaal is. Want het gaat niet zover als je allebei de zoomfuncties volgebruikt bij het schermje.
Is hier iemand anders toevallig ook tegen aan gelopen?
Digitaal zoomen door de optische zoeker is onmogelijk, dit gebeurt namelijk softwarematig door de camera. De zoom die je door de zoeker ziet is dus de optische zoom. Je kan wel optisch zoomen via het schermpje, maar niet digitaal zoomen via de zoeker.

Levi (Utrecht)

• V525
Heeft er misschien iemand foto's die gemaakt zijn met deze camera ben zeer benieuwd naar de kwaliteit?

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:38

-d-

V525 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:47:
Heeft er misschien iemand foto's die gemaakt zijn met deze camera ben zeer benieuwd naar de kwaliteit?
http://www.pbase.com/cameras/kodak/cx7530
Pagina: 1