Ik heb al tijden hetzelfde probleem als ik javaprogramma opstart zoals azureus flikkert het beeld even, dit is verder niet zo hinderlijk, maar als ik bv een video opstart tijdens dat een java prog draait lijkt het alsof de resolutie omlaag wordt gezet naar (minder dan 640x480) alles wordt een tienvoud groter en de plaatsen op het beeldscherm van bepaalde icoontjes bv correspondeerd niet met mijn muisaanwijzer, ook wordt mijn pc bijna onbestuurbaar en schiet de load naar 100% en geven mijn moederbord speakers piepjes als ik bv mijn muis beweeg, vaak is een reboot de enige oplossing. Soms, heel soms lukt het me om in windows de resolutie weer normaal te krijgen. mij valt dan op dat de resolutie nog wel standaard op 1024*1280 staat, maar dat het beeld erg echt, nou raar is een understatement er uit ziet: Het kruisje boven in mijn scherm wordt ter indicatie bv 5X zo groot en is niet te bedienen omdat de plaats niet overeenkomt. NB: ik weet écht niet hoe ik ander deze beeld fout kan beschrijven, als iemand een foto wil zal ik de "error" proberen vast te leggen. dit gebeurt met iedere videoapplicatie.
Hardware: XV912, 6800GT, 3200+ AMD, Epox 8KDA3+
Software: Azureus, java "alles", Alle players van classic tot BS player winamp tot de standaard Windows speler. (soms gebeurt dit ook onder internetten bv-> zonder video)
Geprobeerd:
-Zoeken, zoeken echter het lijkt een zeldzaam probleem niets kunnen vinden alleen een ellen lange java bug submit "type 4" die wel enigszins leek op mijn probleem, maar geen oplossing bood.
-Herinstall windows XP PRO Sp1 (sp2 zelfde probleem)
-Nieuwe java versie (heb nu de laatste, niets opgelost) 1.42 tm 1.5X.x
-Proberen instellingen te veranderen bij videooverlay settings (omdat het bij video's gebeurde?!)
-Andere Nvida Drivers, nu gebruik in een beta 77.62 want de originele had het probleem, echter na de tigste driver kreeg ik het idee dat óf het probleem nog niet kenbaar/opgelost (gemaakt) is óf dat het niet aan de Nvidia drivers ligt.
-Overclock ongedaan maken (al had ik geen artefacts).
Iedere input is welkom.
Hardware: XV912, 6800GT, 3200+ AMD, Epox 8KDA3+
Software: Azureus, java "alles", Alle players van classic tot BS player winamp tot de standaard Windows speler. (soms gebeurt dit ook onder internetten bv-> zonder video)
Geprobeerd:
-Zoeken, zoeken echter het lijkt een zeldzaam probleem niets kunnen vinden alleen een ellen lange java bug submit "type 4" die wel enigszins leek op mijn probleem, maar geen oplossing bood.
-Herinstall windows XP PRO Sp1 (sp2 zelfde probleem)
-Nieuwe java versie (heb nu de laatste, niets opgelost) 1.42 tm 1.5X.x
-Proberen instellingen te veranderen bij videooverlay settings (omdat het bij video's gebeurde?!)
-Andere Nvida Drivers, nu gebruik in een beta 77.62 want de originele had het probleem, echter na de tigste driver kreeg ik het idee dat óf het probleem nog niet kenbaar/opgelost (gemaakt) is óf dat het niet aan de Nvidia drivers ligt.
-Overclock ongedaan maken (al had ik geen artefacts).
Iedere input is welkom.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.