Hai
,
Mijn bedoeling is om een string op te slaan in een bestand. Zie de volgende code.
Dit werkt (eerst even lezen voor de test; test ok):
Dit werkt niet:
Blijkbaar kan er niet geschreven worden naar het bestand. "a" van append is wel mogelijk maar dan gaat de pointer achteraan in het bestand staan en heb ik de oude meuk er nog instaan.
Met de permissie heeft het ook niets te maken want de de owner is hetzelfde als de FTP_USERNAME.
Help?
Mijn bedoeling is om een string op te slaan in een bestand. Zie de volgende code.
Dit werkt (eerst even lezen voor de test; test ok):
code:
1
2
3
4
| $file = "ftp://" . rawurlencode(FTP_USERNAME) . ":" . rawurlencode(FTP_PASSWORD) . "@" . FTP_SERVER . "/filename"; $ftpFile = fopen($file, "r"); $fileBuffer = fread($ftpFile, 8192); fclose($ftpFile); |
Dit werkt niet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| $file= "ftp://" . rawurlencode(FTP_USERNAME) . ":" . rawurlencode(FTP_PASSWORD) . "@" . FTP_SERVER . "/filename"; $ftpFile = fopen($file, "w"); $string = "Blaat zei het schaap"; if (fputs($ftpFile, $string)) { echo "Done"; } fclose($ftpFile); |
Blijkbaar kan er niet geschreven worden naar het bestand. "a" van append is wel mogelijk maar dan gaat de pointer achteraan in het bestand staan en heb ik de oude meuk er nog instaan.
Met de permissie heeft het ook niets te maken want de de owner is hetzelfde als de FTP_USERNAME.
Help?

[ Voor 11% gewijzigd door qwertyuiop op 17-07-2005 21:32 ]