Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
(Oh ja, je kan ook switches huren... kan cheaper zijn)
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Kan een 3com 3300 ook hoor.Op zondag 14 januari 2001 01:52 schreef Theodoor het volgende:
Het voordeel van die Cisco switches is dat ze meer kunnen (o.a met Vlan's inter-switch links maken).
Modjes in action !!
-- © 2
Modjes in action !!
-- © 2
Verwijderd
geef es meer info!
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Dit is die 2924. die is +/- 5000,-
dan heb je wel kwaliteit spulleke
De 2924XL staat btw of bij Bechtle, of bij INmac (weet niet meer welke van de 2) voor 2950,- ...?
Budget speelt (nu nog) geen rol, het is orienterende fase, maar ik wil goed kunnen onderbouwen waarom wat snap je?
Maar ik wil graag de pro's en con's horen van een kenner.
Modjes in action !!
-- © 2
denk je dat software gratis is? je kan dadelijk ook nog een smak geld neer tellen voor een goed IOS.Op woensdag 17 januari 2001 01:08 schreef Peerke het volgende:
Het betreft zo'n 25-30 studenten, dus tel op 48 poorten, moeten we mee uit de voeten komen. Dus 2 switches.
De 2924XL staat btw of bij Bechtle, of bij INmac (weet niet meer welke van de 2) voor 2950,- ...?
Budget speelt (nu nog) geen rol, het is orienterende fase, maar ik wil goed kunnen onderbouwen waarom wat snap je?
Maar ik wil graag de pro's en con's horen van een kenner.
als je 48 poorten wilt, moet je de 2948 pakken. maar die is een stuk duurder, omdat je er dan ook een gigastack Gbic e.d. bij krijgt.