voipbuster met waitec e-zi phonebox (of gelijkaardig)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wginneke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-01-2022
is er ondertussen al iemand in geslaagd om via voipbuster en een e-zi phonebox (of andere usb b2k-adapters) te telefoneren?
ik slaag er niet in om op die manier te telefoneren (skype werkt zonder problemen via de phonebox, en voipbuster werkt via de pc microfoon en speakers, maar niet via de phonebox)
en ik zou graag mijn dect-toestel willen gebruiken om "voip" te telefoneren.
iemand een oplossing?

alvast bedankt

w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153513

wginneke schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:26:
is er ondertussen al iemand in geslaagd om via voipbuster en een e-zi phonebox (of andere usb b2k-adapters) te telefoneren?
ik slaag er niet in om op die manier te telefoneren (skype werkt zonder problemen via de phonebox, en voipbuster werkt via de pc microfoon en speakers, maar niet via de phonebox)
iemand een oplossing?

alvast bedankt

w.
Iemand al een reactie? Ik gebruik ook de E-ZI Phonebox (Waitec) om met mijn gewone dect telefoon via Skype te bellen en gebeld te worden. Dat werkt prima: ik zet in mijn telefoon een * voor het nummer dat ik via Skype wil bellen en sluit af met een #, dan weet de box dat ik niet via KPN, maar via Skype wil bellen. Hartstikke handig.

Weet iemand of dit ook werkt met VoipBuster? En zo ja, hoe?

Dank & groeten,
van Merel

Anoniem: 154967

Sinds kort staat er op de site van Yealink een driver voor voipbuster.

www.yealink.com/englisch/support.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153513

Bliedi, hartstikke bedankt - het werkt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-07 21:11
wginneke schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:26:
iemand een oplossing?

alvast bedankt

w.
Heb dit probleem ook , heb voipbustermate er al op staan . Maar ik kan geen verbinding maken , kan wel het nummer kiezen maar ook al sluit ik af met een hekje dan doet ie niks............ Iemand misschien nog een idee?