Ik heb hier een versterker van mijn oom staan, het gaat om een JVC AX-E95. Mooi spulletje maar er komt geen geluid meer uit.
Het display en alles werkt nog wel en er is wel geluid te horen via de koptelefoon aansluiting. Via de speakers is er helaas helemaal geen geluid.
Ik weet dat de versterker ermee gekapt is sinds dat hij erg hard gestaan heeft. Zijn de speaker uitgangen kapot en zo ja weet iemand of het de moeite waard is om te repareren?
EDIT: Als ik de versterker aanzet hoor ik wel een klik zoals je bij de meeste versterkers hoort voordat er geluid uit komt.
@Flapietoetoe:
Uitgangen gemeten en er gaat helemaal niks overheen...
@Cyberpope:
Mijn kennis gaat ver genoeg om te weten hoe een multimeter werkt
Edit: Morgen komen er wat pics aan, bedankt alvast
Het display en alles werkt nog wel en er is wel geluid te horen via de koptelefoon aansluiting. Via de speakers is er helaas helemaal geen geluid.
Ik weet dat de versterker ermee gekapt is sinds dat hij erg hard gestaan heeft. Zijn de speaker uitgangen kapot en zo ja weet iemand of het de moeite waard is om te repareren?
EDIT: Als ik de versterker aanzet hoor ik wel een klik zoals je bij de meeste versterkers hoort voordat er geluid uit komt.
@Flapietoetoe:
Uitgangen gemeten en er gaat helemaal niks overheen...
@Cyberpope:
Mijn kennis gaat ver genoeg om te weten hoe een multimeter werkt
Edit: Morgen komen er wat pics aan, bedankt alvast
[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2015 13:12 ]