Bekende PowerBook G4 problemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag heren en dames,

Ik ben van plan na m'n vakantiejob (in september) me een PowerBook G4 15" aan te schaffen. Zoals elke goede op internet aangesloten burger ga ik aldus op zoek naar reviews en dergelijke.

Nu heb ik een uitgebreid artikel gevonden (en deels gelezen), en daar worden enkele hardware-matige problemen gemeld. Zo bijvoorbeeld sluit het scherm soms niet goed, en als het wel sluit dan 'ratelt' het scherm (omdat het rubber tussen het scherm en de computer niet dik genoeg is). Dit laatste probleem zou zich overigens bij alle AlBooks voordoen (volgens het artikel toch)..

Het gaat hier echter wel om een oudere versie AlBook (de eerste) dan er vandaag de dag te koop is. Mijn vraag is dan ook, of de huidige generatie AlBook's hier ook last van hebben.

Ik heb wat gezocht op de site van Apple maar over het probleem met de latch wordt nergens vermeld. In het artikel stonden links naar Apple's website maar wat op die locaties te vinden was blijkt te zijn verwijderd...

Ik had verder ook nog graag geweten of er andere dergelijke toestanden zijn bij een PowerBook G4 van de laatste generatie.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reply, maar dat topic heeft helaas een zeer groot aantal posts...

Ik lees trouwens vaak de laatste berichten in dat topic, maar 29 pagina's doorspitten zie ik niet meteen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Sja, als je zelf geen moeite wil doen moeten wij dat maar doen toch?

Het staat echt vol met antwoorden die je wil weten......

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
en met wat oxi zegt hoef ik niet te zeggen waarom dit dicht gaat

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.